نرده شیشه ای | هندریل شیشه ای

نرده شیشه ای درتیس

نرده شیشه ای  (glass railing) حفاظی از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت می باشد و از آنجاییکه نقش یک محافظ را دارد به عنوان حفاظ شیشه ای و یا جان پناه شیشه ای نیز شناخته می شود . نرده شیشه ایی به عنوان یکی از پرکاربردترین سازه های شیشه ای در صنعت ساختمان تبدیل شده است ، این المان شیشه ای بسیار زیبا و مقاوم می باشد و در اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

هندریل شیشه ای را می توان در اماکنی که نیاز به حفاظ دارند طراحی و اجرا کرد از جمله ی این اماکن می توان به بالکن ، تراس ، دور استخر ، روف گاردن ها و راه پله اشاره کرد

نرده شیشه ای ، المانی است که پروژه شما را مانند الماس درخشان می کند.گام برداشتن در پلکانی که تماما از نرده های شیشه ای ساخته شده است و داشتن ویوی عالی منظره ، لذت زندگی کردن در ویلا را دوچندان می کند.نکته حائز اهمیت در ساختمان های مسکونی ، تجاری و  اداری استفاده از یک متریال خنثی مانند شیشه سکوریت است.شیشه به دلیل شفاف بودن در دیزاین داخلی و خارجی خانه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

استفاده از نرده ی شیشه ای در صنعت ساختمان امروزی به دلیل زیبایی و همچنین مرتفع کردن مشکلات نرده های فلزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.در گذشته شکل و جنس نرده ها طوری بود که معایب زیادی را با خود به همراه داشت اما استفاده از نرده شیشه در معماری امروزی توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های قدیمی باشد چرا که علاوه بر زیبایی ، امنیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ایی دارد . در ادامه در مورد انواع نرده شیشه ای ،  نحوه ی محاسبه ی قیمت  و جزئیات هندریل شیشه ایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نرده شیشه ای درتیس

آخرین نمونه کارهای اجرا شده تیم درتیس

خرید نرده شیشه ای 

اگر قصد خرید نرده شیشه ای را دارید ، می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم محاسبه گری که در پایین درج شده ، به راحتی از قیمت ها مطلع شوید ، کافی است طول نرده شیشه ای را به همراه پایه ی مورد نیاز وارد نمایید.البته برخی از پروژه ها خاص و سفارشی می باشد ، همانند حفاظ هایی با شیشه های قوسی . توصیه ی ما برای دریافت لیست قیمت چنین پروژه هایی ، ارتباط با کارشناسان می باشد.شما می توانید نام و شماره ی همراه خود را وارد نمایید، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

نرده شیشه ای برای ویلا
تماس با فروش درتیس

فرم استعلام آنلاین قیمت نرده شیشه ای

نوع پایه ی نرده شیشه ای
  • - نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
  • پایه اسپیگات استنلس استیل توپر وارداتی رنگ سیلور
  • پایه روکار ( اکسپوز )
  • فیکس پوینت ( پوینت گلس )
  • قوسی
- نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
پایه روکار ( اکسپوز ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با پوشش رنگ الکترواستاتیک مدل A98 به همراه لاستیک EPDM ، گوه ، بست ، لاتون
بست فیکس پوینت ( پوینت گلس ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ صنعتی 6063 با پوشش رنگ آنادایز مشکی ، نقره ای یا طلایی به انتخاب کارفرما با قطر 40 میلی متر و ارتفاع نشیمن 30 میلی متر
هندریل شیشه ای اسپیگت
هندریل شیشه ای فیکس پوینت
نوع شیشه
  • - یک گزینه را انتخاب کنید -
  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
- یک گزینه را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
شیشه سکوریت به ضخامت 10 میلی متر بی رنگ ، شفاف ، سوپرکلیر تهیه شده از جام خام کارخانه اردکان ، برش cnc لبه های دیاموند شده
دولایه شیشه سکوریت شده سوپرکلیر شفاف ، بی رنگ به ضخامت (6*6) میلی متر لمینت شده با طلق وارداتی از نوع pvb به ضخامت طلق خام 1.52 میلی متر
طول نرده شیشه ای ( متر طول )
-
+
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
قیمت نهایی
تومان0
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!

انواع نرده شیشه ای بر اساس کاربرد

نرده شیشه ای ( تلفظ به انگلیسی : Glass fence ) با توجه به گوناگونی طرح و سبک اجرایی آن ها ، از الگوی یکدستی پیروی نمی کنند .ولی از آنجایی که شرکت درتیس ، یک شرکت در طراحی نرده های شیشه ای می باشد. این امکان را دارد که طرح مورد نظر شما را تولید کند.ساخت پایه و دستک و handrail کاملا منطبق بر خواست شما می باشد.درتیس توانایی اجرا انواع دست انداز و جان پناه شیشه ای در سطح شیبدار و سطوح مارپیچ در راه پله های کرو و قوسی را نیز دارد.

برای دریافت مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

تماس با پشتیبانی شرکت درتیس

نرده شیشه ای دفنی | هندریل دفنی

در این نوع نرده شیشه ای توکار، پایه های هندریل درون زمین کار می شود و همان طور که از نامش پیداست، پنهان و دفن می باشد و تنها شیشه نمایان است. نرده شیشه ای دفنی به دوصورت uچنل و فولادی ساخته می شود.

مکان های مورد استفاده

  • راه پله
  • تراس و بالکن
  • پشت بام و روف گاردن

جهت مشاهده ی دیتیل و نمونه کارهای بیشتر به صفحه ی نرده شیشه ای دفنی مراجعه نمایید.

نرده شیشه ای اسپیگات (spigot)


یکی از متداول ترین انواع پایه های هندریل ، نرده شیشه ای اسپیگات روکار می باشد.پایه روکار در دو جنس فولادی و استیل موجود می باشد.قالبگیری هندریل شیشه ای اسپیگت به صورت گرد و مستطیلی می باشد.معمولا برای پروژه هایی که زمان کمی دارند از هندریل با پایه ی اسپیگوت استفاده می شود چون نصب سریع و راحتی دارد و نیاز به تخریب و آهن کشی نیست.برای هرپنل شیشه ای حداقل دوپایه به ارتفاع 12تا 15 سانتی متر نیاز است.جنس شیشه ها سکوریت یا لمینت می باشد تا از خطر شکستن شیشه و ریز شدن آن در امان باشد.

مکان های مورد استفاده برای نصب نرده شیشه ای spigot

  • دور استخر
  • راه پله
  • پشت بام و روف گاردن
  • بالکن و تراس
نرده شیشه ای اسپیگت

نرده شیشه ای اکسپوز (Exposed )


یکی دیگر از مدلهای نرده سکوریت ، نرده ی شیشه ای اکسپوز می باشد.این مدل از هندریل شیشه ای که به نام نرده شیشه ایی روکار نیز شناخته می شود به صورت شیشه های یکدست ویکپارچه داخل پروفیلهای آلومینیومی با ارتفاع تقریبی 10 سانتی متر نصب می شوند.از مزایای این حفاظ های شیشه ای می توان به تعویض راحت شیشه ها اشاره کرد.شیشه های مورداستفاده در این نوع نرده سکوریت معمولا ضخامت 10 تا 12 میل را دارند. انتخاب رنگ روکش های آلومینیومی نیز مطابق با سلیقه ی کارفرما قابل تغییر می باشد .

این مدل هندریل روکار شباهت زیادی به هندریل دفنی دارد و فرق آنها در در توکار و روکار بودن می باشد. 

نوع پروفیل

  • پروفیل هایی آلومینیومی با مقاومت بالا که به دو صورت منقطع با فاصله ی معین و سرتاسری نصب می شوند

مکان های مورد استفاده برای نصب نرده شیشه ایی روکار اکسپوز

  • روف گاردن و پشت بام
  • راه پله
  • تراس و بالکن

جهت مشاهده ی دیتیل و نمونه کارهای بیشتر به صفحه ی نرده شیشه ای اکسپوز مراجعه نمایید

هندریل شیشه ای اکسپوز

در فیلم بالا نمونه ای نرده شیشه سکوریت با پایه ی روکار اکسپوز را مشاهده می نمایید که به عنوان حفاظ پله نصب شده است. ارتفاع شیشه جهت حفاظ تقریبا بین 100 تا 110 سانتی متر در نظر گرفته می شود اما این ارتفاع برای کارفرمایانی که مایل به افزایش این ارتفاع می باشند قابل تغییر می باشد .

نرده شیشه ای فیکس پوینت (Fix point )


یکی دیگر از انواع مدل نرده شیشه ای ، نوع پرطرفدار فیکس پوینت یا اتصالات دکمه ای می باشد. نرده شیشه ای فیکس پوینت از دو قسمت اصلی شیشه سکوریت و بست پوینت گلس تشکیل شده اند.هندریل شیشه ای فیکس پوینت همانند مدل دفنی فضای دید بالایی را به کاربران می دهد و از این جهت مورد استقبال زیادی قرار دارد.

شیشه ی مورد استفاده در نوع پوینت گلس، شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلی متری می باشد.با توجه به محل نصب می توان از شیشه سکوریتهای رنگی نیز استفاده کرد.مهمترین نکته در نصب و اجرای حفاظ شیشه ای پوینت فیکس محل اتصال شیشه سکوریت با دیوار یا پله می باشد.زیرا کوچکترین خطا باعث ناهم ترازی در کل کار می شود.

اتصال شیشه به دیوار با بستهای  دکمه ای شکل از جنس آلومینویم و استیل که ضدزنگ می باشند،انجام میشود.رنگ این بستهای دکمه ای محدود به رنگ استیل نمی باشد و میتوانید برای هماهنگی بیشتر از دکمه های رنگی استفاده کنید.

مکان های قابل استفاده برای نصب نرده شیشه ایی point fix

  • راه پله
  • پشت بام و روف گاردن
  • بالکن و تراس

جهت مشاده ی دیتیل و نمونه کارهای بیشتر به صفحه ی نرده شیشه ای فیکس پوینت مراجعه نمایید.

در فیلم بالا نمونه ی اجرایی از نرده شیشه سکوریت به روش فیکس پوینت را مشاهده می نمایید که توسط تیم حرفه ای درتیس طراحی و اجرا شده است . در این نرده سکوریت برای اتصال شیشه به کناره ی پله از بست های دکمه ای شکل استفاده شده است.

اتصالات دکمه ای شکل از جنس استیل و یا فولاد می باشند و رنگ آنها مطابق با طراحی دکوراسیون داخلی قابل تغییر می باشد ، محل سوراخکاری در شیشه ها قبل در مرحله ی اندازه گیری مشخص می شود و و در روی شیشه قبل از سکوریت شدن اعمال می شود ،دقت در اندازه گیری برای محل سوراخکاری بسیار مهم می باشد چرا که روی شیشه های سکوریت نمی توان تغییری اعمال کرد

هندریل شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای راه پله (نرده شیشه ای پله)


نرده شیشه ای پله یک حفاظ تمام شیشه ای است که با اتصالات ضدزنگ به کف دیواره های پله نصب می شوند.نرده شیشه ای راه پله معمولا به عنوان محافظ و یا دستگیره کاربری دارند.حفاظ شیشه ای راه پله به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارند امروزه بسیار رواج پیداکرده است. نصب هندریل شیشه ای پله در عین زیبایی بصری ، امنیت بالایی را نیز برای کاربران ایجاد می کند زیرا جنس شیشه ها را از نوع سکوریت یا شیشه لمینت با ضخامت بالا استفاده می کنند ، همچنین ارتفاع نرده ی شیشه ای بین 90 تا 120 سانت در نظر گرفته می شود.پله و هندریل شیشه ای در مدلهای متنوعی نصب و اجرا می شود.

برخی از افراد از پله شیشه ای برای منزل و یا ویلای خود استفاده می کنند و جهت هماهنگی بیشتر، نرده پله شیشه ای را نیز از جنس شیشه انتخاب می کنند تا سازه ی خود را به یک الماس درخشان در خانه تبدیل کنند.از مدل های رایجی که برای نرده راه پله شیشه ای استفاده می شود مدل دفنی و فیکس پوینت می باشد که بسیار محبوب می باشند.

نرده های شیشه ای راه پله به دو صورت شیب دار و قوسی طراحی می شوند ، نرده راه پله سکوریت به سبک قوسی معمولا قیمت بالاتری دارد چرا که نصب نرده های قوسی نیاز به دقت بیشتر و ابزارهای دقیق تری جهت اندازه گیری می باشد . محافظ راه پله که به روش منحنی ساخته شود قطعا جلوه ی زیباتری در دید بیننده ایجاد خواهد کرد اما باید متذکر شویم که ساخت این نوع حفاظ بسیار تخصصی می باشد و با کوچکترین خطا در نحوه ی اندازه گیری ، کل طراحی با شکست مواجه می شود. 

نرده شیشه ایی راه پله فیکس پوینت

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای حفاظ کنار پله ، استفاده از نرده ی شیشه سکوریت همراه با پله هایی از جنس چوب می باشد ترکیب شیشه در کنار چوب جزو بهترین های دکوراسیون می باشد

نرده شیشه ای پله به عنوان یک محافظ دور پله ها نصب و اجرا می شود در گذشته بیشتر از چوب و فلز برای گارد دور پله ها استفاده می شد اما امروزه استفاده از نرده های سکوریت به علت جلوه ی بصری که در دید کاربر ایجاد می کند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد این حفاظ های شیشه ای بسیار مقاوم هستند به راحتی تمیز می شوند و نیاز به تعمیر ونگهداری دوره ای ندارند.نرده شیشه سکوریت پله میتواند در مدل های مختلفی نصب شود 

در عکس بالا نمونه ای اجرای نرده شیشه همراه با پله های چوبی را مشاهده می نمایید ، شیشه های سکوریت را در محل سوراخکاری گذاشته ، سپس توسط بست های دکمه ای شیشه را به کناره ی پله نصب می کنیم . 

نرده شیشه ایی

نرده شیشه ای پله گرد 


به کاربردن شیشه در جاهای مختلف خانه زیبایی داخلی فضا را چندین برابر می کند از این رو مهندسین معماری به کار بردن شیشه را در خانه چندین برابر کرده اند.هندریل شیشه ای پله گرد علاوه بر سهولت در استفاده و نگهداری آن ظاهری زیبا و مدرن به خانه می دهد.

در اجرای نرده شیشه ای پله گرد  ، هیچ محدودیتی در انتخاب نوع پایه و نوع شیشه وجود ندارد. شرکت درتیس جزو معدود شرکت هایی است که قابلیت تولید شیشه خم با هر عرض و ارتفاعی را دارد.محاسبه نحوه خم ، خیز خم شیشه ، کمان دایره در نرده شیشه ای قوسی کاری بسیار حائز اهمیت می باشد ؛ چرا که برای داشتن پله اسپیرال زیبا ، در یک راستا بودن قطاع های شیشه ها بسیار مهم است.

در تولید نرده شیشه ای سکوریت خم مهم ترین عامل برای داشتن یک کار زیبا و جذاب برداشت و اندازه گیری دقیق می باشد.تولید و اجرای حفاظ شیشه ای راه پله از نوع قوسی را باید به کسی بسپارید ؛ که در این زمینه آزمون و خطای خویش را پس داده باشد و برداشت و نصب دقیقی داشته باشد.

قیمت نرده شیشه ای پله گرد نسبت به پله های صاف بالاتر است،زیرا دقت و تخصص بیشتری در این زمینه را می طلبد،همچنین شیشه های استفاده شده در راه پله های گرد باید منحنی باشد و این خود عاملی بر افزایش قیمت می باشد.با اینکه قیمت نرده شیشه ای پله گرد بالاتر می باشد ولی تجلل و زیبایی که به خانه می بخشد با موارد دیگر قابل قیاس نیست. شما می توانید هندریل پله از نوع منحنی را از نوع چوب یا استیل انتخاب کنید.

نرده شیشه ای شرکت درتیس

نرده های شیشه ای که برای پله ها استفاده می شود به دو صورت شیبدار و قوسی می باشد که قیمت نوع قوسی به دلیل استفاده از شیشه های قوسی و اندازه گیری آن قیمت بالاتری خواهد داشت.

نرده شیشه سکوریتی که در فیلم بالا مشاهده می نمایید از نوع فیکس پوینت می باشد که اندازه گیری آن توسط ابزارهای دیجیتال صورت می گیرد تا کوچکترین خطایی در نصب صورت نگیرد . چرا که شیشه ها قبل از سکوریت شدن سوراخکاری می شوند و سپس توسط بست های دکمه ای شکل به پله یا دیوار نصب می شوند بنابراین کمترین خطا می تواند منجر به خرابی در کل کار می شود به همین علت اندازه گیری دقیق بسیار اهمیت دارد

نرده شیشه ای تراس

 

با اینکه استفاده از هندریل شیشه ای روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد اما هنوز برخی از افراد به درستی این سازه ی شیشه ای را نمی شناسند و با شیشه بالکن اشتباه می گیرند و بعد از دیدن عکس هایی از نمونه کارها تازه متوجه می شوند که هندریل شیشه ای با بالکن شیشه ای متفاوت می باشد

نرده شیشه ای تراس به صورت یک حفاظ از جنس شیشه نشکن می باشد که در لبه ی تراس نصب می شود ، این نرده  توسط پایه هایی از جنس فولاد و یا استیل به زمین متصل می شوند و بدین ترتیب شیشه را در خود مهار می کنند.

حفاظ شیشه ای تراس به منظور جلوگیری از سقوط و پرت شدن افراد و اشیا طراحی و اجرا می شوند . نرده شیشه ای تراس می تواند با توجه به نوع موقعیت پروژه در انواع مختلف دفنی ، اکسپوز ، اسپیگات و فیکس پوینت نصب می شوند هم چنین می توان از انواع هندریل چوبی و استیل بر روی شیشه ها استفاده کرد

در کنار وید ها، پرتگاه ها ، تراس و راه پله ها شما میتوانید هندریل شیشه ای را جایگزین نرده های فلزی و استیل کنید . به این صورت که تا ارتفاع استاندارد تماما از شیشه استفاده می شود .و حال میتوان از دستک یا handrail هم در بالای این نرده ها استفاده کرد.نرده با حفاظ شیشه ای طبق نظر شما کارفرمایان محترم می تواند فقط از شیشه استفاده شده باشد .

 شیشه ها غالبا از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت های متفاوت 5 ، 6، 8، 10 میلیمتر تشکیل می شود .هرچه تعداد و ضخامت لایه ها بیشتر باشد بالطبع کار اجرا شده از استقامت بالاتری برخوردار است.می توان از حالت ترکیبی هم برای نرده و حفاظ شیشه ای استفاده کرد. یعنی پروفیل استیل در کف به عنوان پایه نرده شیشه ای ، شیشه سکوریت لمینت شده در وسط ، و در سطح فوقانی از یک دستگیره یا دستک استیل استفاده کرد.نرده استیل با شیشه سکوریت یکی از رایجترین حالتها برای ساخت حفاظ هایی از جنس شیشه  می باشد.

نرده شیشه ای تراس

نرده شیشه ای بالکن

 

نرده شیشه ای بالکن یکی دیگر از موارد پرمصرف از هندریل شیشه ای می باشد که در بالکن ها جهت ایمنی بیشتر طراحی و اجرا می شود 

بالکن یک محیطی است که دارای سقف می باشد و از یک یا چند سمت به فضای بیرونی راه دارد. به همین دلیل تدابیر امنیتی برای فضای رو به بیرون باید اندیشیده شود. استفاده از شیشه‌های مناسب به عنوان نرده می‌تواند حکم یک حفاظ یک پارچه را ایجاد کند .نرده شیشه ای بالکن درعین حال که یک منظره بسیار دل‌انگیز برای بالکن ایجاد می کند به عنوان محفاظ  می تواند مانعی برای سقوط افراد و اجسام می باشد. این شکل ازمحافظ های شیشه ای بالکن فضا را دلباز و بزرگ نشان می‌دهند، همچنین استفاده از شیشه به عنوان حفاظ شیشه ای بالکن این قسمت را در مقابل نفوذ گرد و غبار، رطوبت باران و برف و عوامل محیطی مقاوم می‌سازد و از طرفی به راحتی قابل تمیز کردن است. نرده ی شیشه ایی برای بالکن ضمن ایجاد  یک منظره بسیار زیبا و مدرن به عنوان یک  نمای خارجی بالکن نیز محسوب می‌شود.

استفاده از شیشه به عنوان نرده با ضخامت و مقاومت‌های مختلفی قابل اجرا است، طول عمر بالایی دارد و نسبت به انتخاب های مشابه از جنس فلز، سنگ‌های ساختمانی و … شرایط نگهداری آسان‌تری دارد.همین عامل در قیمت نرده شیشه ای تاثیر به سزایی دارد.اگر در مورد قیمت از چند شرکت نرده شیشه ای استعلام می گیرید،حتما تمام جزئیات را مدنظر قرار دهید، برخی ازعوامل موثر در قیمت نرده شیشه ای بالکن ، متراژ شیشه ی مصرفی، نوع اتصال نرده شیشه ای،ضخامت و رنگ شیشه سکوریت ،منحنی یا صاف بودن شیشه، ارتفاع محل نصب هندریل شیشه ای و..می تواند باشد.

گاهی اوقات برخی از افراد برای بالکن به جای نرده از شیشه بالکن استفاده می کنند. بالکن شیشه ای علاوه بر امنیتی که برای افراد ایجاد می کند این امکان را به کاربران می دهد تا در هوای سرد در امان باشند و با بستن شیشه بالکنی از ورود بارش برف و باران به داخل تراس و بالکن جلوگیری کنند و در عوض در فصول گرم سال با جمع کردن شیشه های تاشو به یک سمت نسیم بهاری را به داخل دعوت کنند و از هوای مطبوع و دل انگیز لذت ببرند . شیشه بالکن با شیشه نرده  متفاوت است و کاربر می تواند متناسب با نیاز خویش یکی از این دو مدل حفاظ را انتخاب کند .بالکن شیشه ای این امکان را به افراد برای باز بودن یا بسته بودن بالکن می دهد ولی نرده های سکوریتی فقط به عنوان یک حفاظ زیبا در نمای خارجی عمل می کند.حفاظ های سکوریتی نیز تا حدود زیادی از ورود گرد و غبار و بارش برف و باران به داخل جلوگیری می کنند ولی اگر می خواهید به طور کامل این کار را انجام دهید  می توانید از شیشه بالکن استفاده کنید.

نرده شیشه ای استخر

 

نرده شیشه ای استخر ، سازه های شیشه ای هستند که به عنوان یک حفاظ در دور استخر نصب می شوند. وظیفه ی اصلی این نرده های شیشه ای حفاظت می باشد این هندریل شیشه ای برای دور استخر به منظور حفاظت از جان کودکان و نیز سالمندان بسیار مناسب می باشد. نرده استیل با شیشه سکوریت و یا لمینت بسیار مستحکم هستند و در مقابل ضربه و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم می باشند.حفاظ های شیشه ای انواع مختلفی دارد. نرده شیشه ای دور استخر معمولا از نوع روکار با پایه های بلند استیل می باشد.کاری بسیار زیبا و خاص مناسب دور استخر برای منازل و ویلاهای شما می باشد.

قابل ذکر است که کارفرمایان محترم می توانند با توجه به سلیقه ی خود رنگ یراق آلات استیل را انتخاب کنند.حفاظ های شیشه ای امروزه علاوه برزیبایی که به فضا می دهند به عنوان نرده های ایمن برای دور استخر،بالکن،پله و پرتگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.حفاظ های شیشه ای در مدلهای مختلفی موجود می باشند که با توجه به نوع کاربری آن می توان از یکی از مدلهای  روکار وتوکار،  اسپیگوت و یا فیکس پوینت استفاده کنند.در فیلم زیر حفاظ شیشه ای برای دور استخر را مشاهده می کنید که از نوع کامپوننت نرده شیشه ای توکار یا دفنی می باشد.این حفاظ یک درب لولایی دارد و برای ایمنی بیشتر از یک قفل برای این درب استفاده شده است.

نرده ی دور استخر

نرده شیشه ای فریم لس 


هندریل شیشه ای فریم لس
، پنلهای شیشه ای یک تکه و بدون درزی است که هیچ اتصالی روی آن نصب نمی باشد، کاربر ویوی مورد نظر را بدون هیچ مانعی و به طور کامل می بیند.لبه های این حفاظ شیشه ای کاملا صاف و صیقلی می باشد و شیشه ها از طرف پایین توسط بستهای استیل  ضد زنگ به زمین متصل می شوند.حفاظ های شیشه ای از نوع فریم لس بسیار ظریف و لوکس هستند و قابلیت نصب در هر مکانی را دارند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که این حفاظ های شیشه ای که بدون قاب هستند تا چه حد مقاومت دارند؟

باید این نکته را خاطر نشان کنیم که هندریل شیشه ای فریم لس از مقاومت بالایی برخوردار است و با بست های بسیار قوی به زمین متصل هستند.ضخامت شیشه های سکوریت را به طور معمول 10 میل در نظر می گیرند ولی معمولا ضخامت نرده شیشه ای فریم لس بعد از بازدید کارشناس از محل تعیین می گردد.هندریل شیشه ای مدل دفنی و فیکس پوینت می تواند نمونه هایی از نوع فریم لس باشد.

یکی از معایب حفاظ شیشه ای فریم لس ، تمیز کردن شیشه ها می باشد.دیدن مناظر از پشت شیشه های لکه دار اصلا زیبا نیست.توصیه می شود شیشه های سکوریت نرده ها هفته ای یکبار با یک اسفنج نرم و کف شسته شود و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شوند.

نرده شیشه ای فریم لس

اجرای هندریل شیشه ای


اجرای هندریل شیشه ای
  هم برای دور وید ، سطح صاف ، تراس و هم برای راه پله و سطح شیبدار کار بسیار دشواری می باشد.لذا اجرای هندریل شیشه ای حتما می بایست توسط تیم حرفه ای صورت گیرد.که سابقه بالایی در اجرای انواع حفاظ های شیشه ای داشته باشند.با توجه به تعداد بالا و متنوع نوع ساخت ویلاها و پروژه های مسکونی و اداری ؛ می توان هزاران مدل اجرای هندریل را حین نصب تجربه کرد.بنابراین کار کردن با تیمی که پیش از نصب پروژه شما ، اقدام به نصب هندریل در انواع و اقسام گوناگون داشتند، می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

اجرای هندریل شیشه ای

استفاده از شیشه رنگی در نرده های شیشه ای

 

نرده های شیشه ای الزاما نباید از شیشه های بیرنگ ساخته شوند. شیشه رنگی می تواند این سازه های شیشه ای را بسیار زیباتر و جذاب تر و همچنین هماهنگ تر با دکوراسیون داخلی کند.استفاده از شیشه های رنگی در طراحی هندریل های شیشه ای ایده ی بسیار جذابی است که به خصوص در رستوران ها و کافی شاپ ها می تواند ظاهری مدرن برای محیط مورد نظر ایجاد کند.

شیشه لاکوبل نوعی از شیشه های رنگی می باشد ، این نوع شیشه ای سکوریت رنگی مقاومت بالایی دارند به همین دلیل می توانند به عنوان حفاظ و نرده در بالکن، تراس و راه پله ها نصب شوند.شما می توانید این نوع شیشه های رنگی را جایگزین شیشه ای بیرنگ نمایید و ظاهری جذاب تر به دکوراسیون خود دهید.

استفاده از شیشه رنگی در نرده شیشه ای

شرکت نرده شیشه ای

 

با توجه به استفاده ی روز افزون از شیشه در دکوراسیون داخلی و خارجی،شرکت های زیادی نیز برآن شدند تا به این نیاز جامعه پاسخگو باشند.نظر به اینکه نرده شیشه ای سکوریت در بین ملزومات طرفداران بیشتری دارد، شرکت های هندریل شیشه ای روز به روز درحال افزایش هستند،نرده ی شیشه سکوریت چون شیوه ی اجرایی آنها در ارتفاع هست باید از ایمنی لازم برخوردارباشند.پس انتخاب یک شرکت نرده شیشه ای مناسب با عقبه ای درخشان برای ساخت نرده شیشه ای یک امر حیاتی است تا عواقب جبران ناپذیری پیش نیاید.درتیس یکی از معدود شرکتهایی است که در زمینه ی ساخت نرده با شیشه از تجربه ی کافی،نیروهای زبده،مهندسین خبره و از همه مهمتر کسب رضایت در پروژه های سابق را دارا می باشد.با کلیک بر روی دکمه ی زیر می توانید نام برخی از این برندها را مشاهده فرمایید.

شرکت نرده شیشه ای

انتخاب نرده شیشه ای خم درتیس توسط کارفرمایان

 

حال چند نکته قابل تامل در بحث اجرای نرده شیشه ای خم ( curve ) وجود دارد :


1-نصب سریع و بدون وقفه نرده شیشه ای خم

 

نصب تمیز و با ظرافت هندریل شیشه ای راه پله ( بدون کثیف کاری و تخریب غیرموجه)
آگاهی به پیچیدگی نوع پروژه و محل نصب و رعایت دقیق ریزه کاری های انواع پایه های هندریل
آشنایی با نوع زیرسازی محل و انتخاب متریال مناسب با توجه به پروژه شما

 

2-برداشت دقیق شیب ، زاویه و اندازه :

 

این آیتم در تولید هندریل شیشه ای قوسی یا نرده شیشه ای راه پله گرد بسیار حایز اهمیت می باشد.چراکه در ایران پروسه ساخت پلکان و اجرای آن با پایه مهندسی و دقیق نمی باشد و امکان خطا در اجرای زیرسازی ، بتن ریزی ، سنگ و … می باشد.بنابراین کار شرکت درتیس ، در اینجا مشخص می شود.مهندسین درتیس با استفاده از امکانات و ابزار آلات دقیق اندازه گیری آلمانی سعی در برطرف کردن ایرادات موجود در محل کرده و برداشت دقیقی از پله ها خواهند داشت.

 

3-انتخاب نوع متریال مناسب و مقاوم :

 

در این مرحله مهندسین درتیس ، با اتکا به دانش علمی و سالها تجربه در این زمینه نوع پایه ، نوع شیشه ، ضخامت آن ، لمینت بودن آن و … را انتخاب می کنند.

نرده شیشه ای قوسی

تولیدکننده ی هندریل شیشه ای


برای اینکه یک نرده حفاظ شیشه ای مناسب تولید شود و به کارفرما تحویل داده شود مراحل مختلفی طی می شود.یک تولیدکننده ی هندریل شیشه ای باید تمامی این مراحل را با دقت وحوصله پیش ببرد تا بهترین کار را با کمترین خطا انجام دهد.درتیس به عنوان یک شرکت تولید کننده تمامی آیتم ها را با دقت ونظارت مهندسین شرکت پیش میبرد وبه همین دلیل است که تمای پروژه های خود را بدون نقص و هیچگونه خطا به پایان می رساند.

در زیر به بررسی چند نمونه از آیتمهایی که در درتیس طراحی واجرا میشود اشاره می نماییم:

 


∗انتقال داده های برداشت شده به برنامه نقشه کشی اتوکد و محاسبه آیتم های لازم جهت تولید شیشه:

در این مرحله چون نقشه ها توسط اتوکد محاسبه می شود ، احتمال خطا در آن به کمترین حالت ممکن نسبت به برداشت دستی با الگو یا mdf می شود.گرچه روش الگوبرداری دستی در محل پروژه سالهاست که منسوخ شده است .البته که در برخی از پروژه ها با توجه به شیب تند یا قطر دایره کم یا خیزخم زیاد امکان برداشت از طریق دستی با الگو به روش قدیمی میسر نمی باشد.

 

∗اجرای زیرسازی استاندارد و کمکی:

در برخی از پروژه ها ، امکان نصب شیشه ها بدون ساپورت گیری و اجرای پلیت ،یا پروفیل فولادی غیر ممکن است .بدون استفاده از این لوازم کمکی ممکن است پس از چند سال ، نرده حفاظ شیشه ای به مرور در جای خود بازی کند یا شل شود.لذا همکاران ما در بخش فنی ، ابتدا به شما مشاوره های لازم در این زمینه را می دهند . 

تولیدکننده های هندریل شیشه ای بارعایت موارد بالا به تولید دقیق شیشه ها و نصب فوق العاده دقیق ومیلیمتری در پروژه ها کمک شایانی می کنند.

تولیدکننده هندریل شیشه ای

قیمت خرید نرده شیشه ای


قیمت نرده شیشه ای
به عوامل متعددی بستگی دارد.اگر نرده شیشه ای را به سه قسمت اصلی تقسیم بندی کنیم قسمت اصلی را نرده تشکیل میدهد.نرده همان قسمتی است که بر روی زمین پیج میشود و تمام وزن شیشه روی آن قرار می گیرد.جنس نرده می تواند استیل یا فولادی باشد.قسمت دوم شیشه است.شیشه ای که در نرده شیشه سکوریت استفاده می شود میتواند به صورت تک جداره،شیشه سکوریت یا دوجداره شیشه لمینت باشد.و قسمت سوم نیز خود هندریل یا دستک می باشد که از جنس چوب،استیل یا آلومینیوم است  که کار نگه داری شیشه به دیوار را انجام می دهد.هر کدام از این سه قسمت بر روی قیمت اجرای نرده شیشه ای تاثیر گزار هستند.نوع شیشه اگر سکوریت یا لمینت باشد،ارتفاع شیشه یا حتی رنگ شیشه در قیمت هندریل شیشه ای موثر است.همچنین یراق آلات مورد استفاده،و نوع نصب نرده و حفاظ شیشه ای از عوامل مهم در قیمت اجرای هندریل شیشه ای می باشد.

برخی از افراد حفاظ خود را تماما از شیشه انتخاب می کنند بدون استفاده از دستک ، اما برخی دیگر از افراد حفاظ خود را همراه با دستک فلزی یا چوبی انتخای می کنند .قابل ذکر است که قیمت نرده استیل شیشه ای می تواند کمی متفاوت تر باشد.

شما عزیزان می توانید با محاسبه ی متراژ و نوع پایه  برای نرده شیشه ایی مورد دلخواه خود ، از طریق محاسبه گر آنلاین که در بالا تعبیه شده است از قیمت آنلاین نرده شیشه ای خود مطلع شوید، البته برای دریافت لیست قیمت به روز ، شما میتوانید با کارشناسان فروش درتیس تماس حاصل فرمایید و درخواست بازدید از محل پروژه فرمایید.

قیمت خرید نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای تراس

 

از نرده شیشه ای تراس بیشتر به عنوان یک محافظ شیشه ای ایمن استفاده می شود.از آنجاییکه تراس فضایی است که نمای رو به بیرون را با خود به همراه دارد زیبایی آن باید حائز اهمیت باشد. هندریل شیشه ای تراس به عنوان یک سازه ی جدید و مدرن امروزه طرفداران زیادی دارد.

این حفاظ شیشه ای به علت استفاده از متریال شیشه ،فضایی دل انگیز را ایجاد می کند و نمایی بسیار جذاب به تراس می دهد.همچنین به عنوان یک محافظ یکپارچه عمل میکند و مانع از سقوط و پرت شدن اشیا و اجسام می شود.از انواع نرده تراس شیشه ای می توان به  هندریل شیشه‌ای اکسپوز، هندریل شیشه ای اسپیگت، هندریل شیشه ای فیکس پوینت اشاره کرد..قیمت نرده شیشه ای تراس با نصب هریک از پایه های بالا متفاوت است. زیرا یراق آلات پایه های هندریل با یکدیگر متفاوت است،همچنین اجرت نصب پایه ها نیز با یکدیگر فرق می کند.بنابراین عوامل قیمت ها نیز با هم متفاوت است.علاوه بر تراس و بالکن،امروزه خانواده ها برای امنیت بیشتر از کودکان و سالمندان اقدام به نصب نرده شیشه ای پنجره می کنند.تا باز کردن پنجره از هرحیث از امنیت  کافی برخوردار باشد.حفاظ شیشه ای پنجره همچنین نفوذ گرد و غبار به داخل خانه تا را تا حد زیادی کاهش می دهد.همچنین می توانید با انتخاب شیشه سکوریت رنگی موقع باز کردن پنجر ها حریم خصوصی خود را نیز حفظ کنید.

قیمت نرده شیشه ای تراس

هندریل

هندریل یک میله افقی یا شیبدار می باشد که از آن به عنوان دستگیره یا راهنما در قسمت فوقانی نرده استفاده می کنند.هندریل هم جزئی از یراق نرده شیشه ای می باشد در حفاظ های شیشه ای به دلیل برش های cnc به لبه های شیشه می توان از هندریل استفاده نکرد ولی گاها برخی از افراد درخواست هندریل برای حفاظ را دارند، به خصوص در راه پله ها معمولا افراد از هندریل راه پله استفاده می کنند تا از یک هادی برای پایین آمدن یا بالا رفتن از پله استفاده کنند.

هندریلی که در حفاظ های شیشه ای استفاده می شود معمولا از جنس استیل،آلومینیوم یا چوب می باشد.هندریل ها باید پیوسته و ممتد باشند و به وسیله ی هیچ عنصری قطع نشوند هم چنین میله های هندریل نباید تیز و برنده باشد تا باعث آسیب جسمی و یا گیر کردن لباس افراد به آن شود.هندریل های از جنس استیل به صورت لوله ی کامل و ضد زنگ می باشند.هندریل های از جنس آلومینیومی هم به صورت لوله ای در قطرهای مختلف و هم به صورت مربعی ومستطیلی به شکل پروفیل موجود می باشد.پوشش رنگ هندریل های آلومینیومی به دو صورت الکترواستاتیک و آنادایز می باشد و می توان از رنگ های مختلفی جهت هماهنگی با دکوراسیون در این زمینه استفاده کرد.

هندریل - دستک

سوالات متداول

آیا شرکت درتیس فاکتور رسمی نیز ارائه می دهد؟

بله ، شرکت درتیس قادر به ارائه ی فاکتور رسمی در صورت درخواست شما عزیزان می باشد.

نرده شیشه ای یا هندریل شیشه ای چیست؟

نرده های شیشه ای همان حفاظ هایی هستند که در بالکن،پله،تراس،دور استخر وپنجره نصب می شوند.جنس این حفاظ ها از شیشه می باشد به همین علت به آن نرده شیشه ای می گویند.شیشه به علت خاصیت ذاتی که داردامروزه طرفداران زیادی در صنعت ساختمان پیدا کرده است.

نرده های شیشه ای تا چه حد امن هستند؟

نرده های شیشه ای تا حدود زیادی مشکلات نرده های استیل و آهنی را برطرف کرده است.زیرا به علت یکپارچه بودن شیشه امکان افتادن یا پرت شدن شی و یا انسان در آن وجود ندارد.همچنین جنس این شیشه ا از سکوریت و یا لمینت می باشد که تحمل بالایی را دربرابر ضربه و فشار دارد.همچنین در صورت شکسته شدن به هر دلیلی،همانند شیشه های عادی خرد نمی شود و به کسی آسیب نمی رساند.زیرا به حالت یکپارچه و بهم چسبیده شیشه در جای خود باقی می ماند.

قیمت نرده شیشه ای بالکن چقدر است؟

یکی از متداول ترین پرسشها در مورد قیمت محصولات می باشد.باید این مساله را خاطر نشان کنیم که قیمت نرده شیشه ای بالکن را مساحت بالکن مشخص می کند.زیرا به همان میزان شیشه مصرف می شود.اگر رنگ شیشه سکوریت،ضخامت شیشه و همچنین ارتفاع هندریل شیشه ای را کارفرما مطابق سلیقه ی خویش تغییر دهدنیز بر روی قیمت هندریل شیشه ای بالکن تاثیر می گذارد.

ضوابط نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای ضوابط و استاندارهای خاصی دارد که حتما در ساخت نرده شیشه ای باید به آن توجه کرد ونمی توان خارج از این ضوابط هندریل های شیشه ای را نصب و اجرا کرد.زیرا که این حفاظ های شیشه ای باید امنیت کافی را داشته باشند.از جمله ی این ضوابط میتوان به ضخامت نرده شیشه ای و ارتفاع نرده شیشه ای اشاره کرد

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم