درب شیشه ای مغازه ارزان قیمت

درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای مغازه می تواند امنیت و زیبایی فضای مورد نظر را تامین نماید.امروزه زیبایی یکی از مهمترین معیارها در هر مکانی است.حال اگر این مکان یک فروشگاه و یا یک مرکز خرید باشد اهمیت این قضیه چندین و چند برابر می شود.چون ظاهری زیبا و شیک اولین چیزی است که نظر مشتری را جلب می نماید.درب ورودی در مغازه ها حکم یک معرفی کننده را برای مشتری دارد به همین دلیل در انتخاب درب ورودی باید دقت کافی را به کار برد تا همخوانی متناسبی را با دکوراسیون و چیدمان مغازه ایجاد کرد.انتخاب درب شیشه ای مغازه می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد زیرا علاوه بر زیبایی بصری که ایجاد می کند می تواند با هر نوع دکوراسیونی همخوانی ایجاد کند.یک درب مغازه شیک می تواند تا چندین برابر در جذب مشتری موثر باشد.

انواع درب ورودی مغازه

 

  • درب مغازه شیشه ای اتوماتیک
  • درب مغازه شیشه ای دستی


درب ورودی مغازه
را هم به صورت درب شیشه ای دستی و هم به صورت درب اتوماتیک شیشه ای می توان نصب کرد،انتخاب نوع درب ورودی مغازه که در قیمت نیز تفاوت بسیاری نیز باهم دارند بر اساس میزان تردد تعیین می گردد.در هر دو نوع درب دستی و اتوماتیک مغازه از شیشه سکوریت نشکن استفاده می شود تا امنیت درب مغازه را بالا ببرند.درب ورودی به عنوان اولین بخش ورود مشتریان باید از امنیت کافی برخوردار باشد،همچنین زیبایی درب ورودی مغازه می تواند در جلب نظر مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر،نقش به سزایی داشته باشد.بدین منظور اغلب کارفرمان از انواع درب برقی شیشه ای برای این کار استفاده می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

درب اتوماتیک شیشه ای مغازه


درب مغازه را می‌توان ورودی و مسیر اصلی برای معرفی یک مغازه و یا یک فروشگاه به شمار آورد. بنابراین یک درب مغازه شیک، باید به گونه‌ای انتخاب و خریداری گردد که به عنوان یک عامل تشویق کننده برای ورود افراد مختلف و مشتریان به داخل مغازه مورد نظر، به کار گرفته شوند. لازم به ذکر است که در میان متریال‌های مختلف، درب شیشه‌ای مغازه، از آنجا که ظاهری زیبا و مدرن برای یک مغازه و یا فروشگاه ایجاد می‌کند، می‌تواند در این زمینه، کاربرد بسیار موثری داشته باشد. از طرف دیگر با به کار گیری درب اتوماتیک مغازه، می‌توان امنیت این مکان را به نحو چشمگیری، افزایش داد. درب ورودی  در مغازه ها را می‌توان با استفاده از شیشه‌های مقاوم و نشکن سکوریت، طراحی و اجرایی نمود تا از امنیت کافی برخوردار باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای رستوران

درب شیشه ای برقی مغازه

لازم به ذکر است که اکثرا از درب شیشه سکوریت برای مغازه یا فروشگاه‌هایی با تردد و رفت و آمد بالا، طراحی و اجرا می گردد زیرا در این نوع مکان ها احتمال برخورد با درب و یا ضربه زیاد است،پس شیشه ی مغازه باید از استحکام کافی برخوردار باشد . از انواع درب ورودی مغازه می‌توان درب برقی کشویی، درب اتومات تلسکوپی، درب خودکار نیم گرد و… را نام برد. اما در بین انواع درب مغازه ، درب شیشه‌ای برقی مغازه به صورت‌ ریلی بیشترین کاربرد در مغازه ها را دارد..درب برقی ریلی مغازه  بر روی یک ریل به حرکت در می‌آید. لازم است ذکر شود که درب شیشه‌ای ریلی مغازه، می‌تواند به سمت چپ و یا راست، باز شود. این درب هوشمند به صورت ریلی را می‌توان به صورت دو لنگه طراحی کرد که یک لنگه از آن، به صورت ثابت، تعبیه می‌شود و لنگه دیگر درب، به سمت چپ و یا راست، حرکت می‌کند.

درب اتوماتیک کشویی

 درب شیشه ای مغازه دستی

 

درب شیشه ای مغازه دستی به دو صورت ریلی و لولایی قابل اجرا می باشد.درب ریلی مغازه همان طور که از نامش پیداست بر روی یک ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند.درب شیشه ای ریلی مغازه معمولا به صورت یک لت متحرک می باشد.اما حالت دولنگه ی آن نیز وجود دارد بدین صورت که یک درب به صورت ثابت است و درب متحرک به سمت چپ یا راست حرکت می کند.درب شیشه ای کشویی مغازه بیشتر برای مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که درب برای ویترین مغازه مزاحمت ایجاد نکند.در این صورت از درب لولایی مغازه استفاده می شود.

مدل پرکاربرد دیگر درب شیشه‌ای لولایی مغازه، توسط لولاهای به کار رفته در ساخت آن، مهار می‌شود و به همان سمت نیز باز و بسته می‌گردد.از آنجایی که یک درب مغازه جدید و به روز در افزایش جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد بهتر است هرچه زودتر برای خرید درب مغازه خود اقدام کنید و بازخورد آن را لمس کنید.

این نوع درب شیشه ای برای مغازه چون توسط لولا مهار می شود به همان سمت نیز باز و بسته می شود و برای مغازه هایی که ویترین دقیقا پشت درب می باشد بسیار مناسب است.درب کشویی مغازه یکی از پرطرفدارترین مدلهای در شیشه ای می باشد و به دلیل اشغال فضای کم معمولا مغازه دارها از این مدل استفاده می کنند .

درب دستی شیشه ای مغازه

قیمت درب شیشه ای مغازه

 

قیمت درب شیشه ای ساده مغازه با قیمت درب اتوماتیک مغازه بسیار متفاوت است.

قیمت درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه، بر اساس ابعاد محلی که قرار است درب اتوماتیک در آنجا نصب و بهره‌برداری شود، تعیین و مشخص می‌شود. از طرف دیگر انتخاب نوع فریم درب‌ شیشه ای اتوماتیک فروشگاه نیز در تعیین قیمت تمام شده آن‌ها اثر گذار است. انواع فریم‌ها می‌توانند از جنس آلومینیوم و یا استیل انتخاب شوند که هر یک قیمت متفاوتی دارند. درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه به برخی از لوازم جانبی نیز نیازمند است که آن‌ها نیز قیمت درب شیشه ای مغازه را تغییر می‌دهند. بنابر این عوامل و به طور کلی می‌توان گفت قیمت درب برقی مغازه، که شامل اپراتور، فریم، حمل و نقل ، قفل و باتری و همچنین نصب درب برقی می باشد ولی در مغازه شیشه ای ساده نیازی به لوازم بالا ندارد و نصب راحت تری دارد بنابراین قیمت پایین تری را نیز دارا می باشد.

امروزه اغلب کارفرمایان از درب اتوماتیک شیشه ای برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده می کنند لیکن آگاهی از قیمت در شیشه ای مغازه می تواند برای انتخاب نوع درب به شما عزیزان کمک شایانی کند.

درب اتوماتیک تلسکوپی 6 لته

اگر شما قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک برای مغازه و یا فروشگاه خود دارید ، می توانید از فرم زیر برای به دست آوردن قیمت استفاده کنید و در صورتی که پروژه ی شما به صورت سفارشی و اختصاصی می باشد ، می توانید نام و شماره همراه خود را ارسال نمایید ، مشاوران ما در اسرع وقت برای ارائه ی لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم استعلام قیمت آنلاین درب اتوماتیک شیشه ای

  • - نوع درب اتوماتیک را انتخاب کنید -
  • درب اتوماتیک کشویی
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
- نوع درب اتوماتیک را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
  • - نوع اپراتور را انتخاب کنید -
  • اپراتور تیپ1-موتوردانکر63*55آلمان
  • اپراتور تیپ1-موتوردانکر63*25آلمان
  • اپراتور تیپ2-موتوردانکر63*55آلمان
  • اپراتور تیپ2-موتوردانکر63*25آلمان
- نوع اپراتور را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
کنترل باکس
  • مجهز به مدار کنترل (control box) طراحی و تولید کشور ایران با تکنولوژی پروسسور Logic به همراه نمایشگر جهت تنظیم و برنامه ریزی سیستم؛ با قابلیت عیب یابی خودکار و تعیین کد خطا جهت عیب یابی سریع و آسان درب
موتور
  • مجهز به الکتروموتور مدل DUNKER 63*55 آلمان با حداکثر توان خروجی 245 وات به همراه اطلاعات لیزر شده کمپانی DUNKER و کد رجیستر جهت استعلام اصالت کالا
چشمی
  • مجهز به چشمی های تولید کمپانی BEA بلژیک با قابلیت تشخیص حرکت عابرین ، همچنین پوشش کل فضای میانی درب جهت جلوگیری از برخورد درب با افراد | دارای سیستم Multi light Barrier | دارای حالت های STREET MODE و HOSPITAL MODE (این سنسور بدلیل ضریب خطای پایین و ایمنی بالای فضای میانی درب مورد تایید تمامی استاندارد های معتبر بوده و جزو بروزترین و پربازده ترین محصولات در خط تولید کمپانی BEA بلژیک میباشد که در سبد محصولات این شرکت در آدرس سایت WWW.EU.BEASENSORS.COM قابل پیگیری است)
ریل
  • ریل آلومینیومی اکسترود شده تولید شده از بیلت فابریک با آلیاژ 6063 دارای مقطع قابل تعویض آلومینیومی به همراه لاستیک ضد ارتعاش EPDM جهت کارکرد بی صدا و بدون لرزش
تسمه
  • تسمه (8M) از جنس EPDM RUBBER با الیاف تنیده شده داخلی با مقاومت حرارتی 40-/140+ سانتی گراد مارک Megadayne ایتالیا
  • قابلیت اتصال مستقیم به کلیه تجهیزات جانبی کنترل تردد ، الکترونیکی، امنیتی، کارت خوان، اثر انگشت ، BMS ، اکسس کنترل و...
  • دارای استانداردهای CE , EN16005 , ISO , DIN18650 اتحادیه اروپا
  • مجهزبه کلیدکنترل تعیین وضعیت Touch پنج حالته (Key Pad) جهت تنظیم عملکرد سیستم در حالتهای اتوماتیک ، قفل ، دائم باز ، نیمه باز (partial open) ، ورود ممنوع
  • دارای Power Lock (قفل) و دو عدد ریموت کنترل (تهیه ی شرکت درتیس)
  • *سیستم فوق دارای 30 ماه گارانتی کلیه قطعات اپراتور و خدمات پس از فروش مادام العمر این شرکت می باشد.
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
  • - نوع فریم را انتخاب کنید -
  • فریم پودری
  • فریم آنادایز
  • فریم استیل
- نوع فریم را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
فریم از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ6063 و با وزن بالا و پوشش رنگ الکترو استاتیک سفید به همراه جاروبک نمدی و لاستیک EPDM دور شیشه و میان لت های متحرک
فریم از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ6063 و با وزن بالا و با پوشش رنگ آنادایز نقره ای به همراه جاروبک نمدی و لاستیک EPDM دور شیشه و میان لت های متحرک
فریم از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ6063 و با وزن بالا و با روکش ورق استیل نقره ای به ضخامت 1 میلی متر با لبه های cnc شده به همراه جاروبک نمدی و لاستیک EPDM دور شیشه و میان لت های متحرک
  • - نوع شیشه را انتخاب کنید -
  • شیشه بی رنگ
  • شیشه رنگی
- نوع شیشه را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
شیشه سکوریت سوپرکیلیر باضخامت 10 یا 8 میلیمتردرجه یک استاندارد بی رنگ(دارای گواهینامه بین المللی و مهر استاندارد)
شیشه سکوریت سوپرکیلیر باضخامت 10میلیمتردرجه یک استاندارد با رنگ دودی یا برنز (دارای گواهینامه بین المللی و مهر استاندارد)
متراژ ( متر مربع )
-
+
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
قیمت نهایی درب اتوماتیک کشویی
تومان 0
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
قیمت نهایی درب اتوماتیک تلسکوپی
تومان 0
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!

برای دریافت لیست قیمت ، مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

نصب درب شیشه‌ای مغازه

 

برای انجام عملیات نصب و بهره برداری از درب‌ مغازه شیشه ای، لازم است حتما اندازه‌های شیشه مورد نظر و ابعاد آن، که به طور معمول، شیشه سکوریت است به صورت کاملا دقیق مشخص شود تا بتوان این شیشه را در ابعاد مورد نظر، برش داد و سپس به تولید آن پرداخت تا از این طریق، عمر و دوام شیشه سکوریت نیز با افزایش قابل ملاحظه‌ای، مواجه شود. در حقیقت، لازم است بدانید امکان برش این شیشه پس از تولید آن، وجود ندارد.
در هنگام نصب درب شیشه ای مغازه، هم‌چنین باید حتما توجه داشته باشیم که به لبه‌ها و گوشه‌های شیشه، ضربه‌ای وارد نشود و به هنگام نصب و بهره برداری از این سیستم و با استفاده از یراق آلات مختلف و ابزارها، بر روی شیشه، خراشی ایجاد نشود. از طرف دیگر برای حمل و نقل این شیشه‌ها تا محل نصب نیز باید از خودروهای مخصوص استفاده شود تا از بروز آسیب در شیشه، خودداری شود. نصب درب شیشه ای برقی مغازه ، نیازمند تخصص است. بنابراین بهتر است توسط افراد مجرب انجام شود.

درب شیشه ای مغازه درتیس

تنظیم درب شیشه‌ای مغازه

 

یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در درب شیشه‌ای برای مغازه و فروشگاه، شیشه است. در گذشته از انواع مختلف شیشه‌های خام و فلوت در ساخت و طراحی این سیستم‌ها، استفاده می‌شد. اما با مرور زمان و با توجه به اینکه این شیشه‌ها دچار آسیب‌هایی می‌شدند و در برابر ضربه و خش، مقاومتی از خود نشان نمی‌دادند، در حال حاضر از انواع شیشه سکوریت برای این منظور استفاده می‌شود. بنابراین برای تنظیم درب شیشه ای مغازه باید در ابتدا نحوه تنظیم کردن استوپ شیشه سکوریت را بدانیم. یکی از رو‌شهای ساده برای تنظیم درب شیشه ای سکوریت مغازه، استفاده از مقداری پارافین و یا گریس است که لازم است داخل استوپ را با این مواد به طور کامل، پر کنیم. این مواد روان کننده، موجب می‌شوند تا استوپ شیشه، به راحتی حرکت کند و درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه مورد نظر به راحتی باز و بسته شود.

درب اتوماتیک در تهرانپارس

مزایای استفاده از درب شیشه ای مغازه

 

همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد،درب شیشه ای مغازه در افزایش فروش و جذب مشتری بسیار موثر هستند،شیشه های شفاف سکوریت شده به راحتی نور را از خود عبور میدهند و علاوه بر کاهش مصرف انرژی به علت روشنایی که ایجاد می کنند باعث نشان دادن نمای داخلی مغازه نیز می شوند و بدین ترتیب مشتری را به سمت مغازه جلب می کند.از مزیت های درب شیشه ای مغازه به صورت اتوماتیک می توان به کاهش هدر رفت انرژی،کاهش آلودگی صوتی و..می توان اشاره کرد.

درب اتوماتیک پاساژ سپید

ابعاد شیشه سکوریت مغازه

ابعاد شیشه سکوریت مغازه قبل از عملیات سکوریت کردن شیشه ها باید به طور دقیق اندازه گیری شود.زیرا بعد از سکوریت کردن امکان برش در شیشه های سکوریت وجود ندارد ، ابعاد شیشه سکوریت به طور مستقیم در قیمت شیشه موثر است و اگر این ابعاد خارج از استاندارد باشد قیمت شیشه بالاتر می شود.ابعاد شیشه سکوریت معمولا در دو سایز می باشد. نوع اول جام  شیشه در سایز 2*3 می باشد و نوع دوم جام شیشه بزرگتر از این سایز می باشد.ابعاد شیشه سکوریت می تواند در اندازه های مختلفی باشد ولی به طور معمول افرادی که ظاهر و نمای مغازه یا ساختمان برایشان حائز اهمیت می باشد معمولا از شیشه های یک تکه استفاده می کنند حال آنکه در مکانهایی همچون راهروهای ساختمان یا پاساژها می توان از چند تکه شیشه استفاده کرد.

معمولا برای شیشه سکوریت مغازه از شیشه هایی با ضخامت ده میل استفاده می شود که قابلیت اجرا در اندازه و رنگ های مختلف را دارد.

مزایا و معایب درب اتوماتیک

درب شیشه ای مغازه دست دوم

 

بسیاری از افراد به دلائلی از جمله بالا بودن قیمت درب‌ شیشه‌ای برقی، از دربهای شیشه‌ای دست دوم برای مغازه خود، استفاده می‌کنند. درب شیشه‌ای مغازه دست دوم از آنجا که مدتی کار کرده است به طور مسلم کیفیت و کارایی کم‌تری نسبت به درب شیشه‌ای نو دارد. از طرف دیگر، این درب‌ برقی به هزینه بیشتری برای نگه داری و سرویس نیاز دارند. به طور کلی می‌توان گفت مصرف این درب‌ها، بیشتر در اماکن استیجاری است و یا مناطقی که فرد، در بلند مدت در آن مکان سکونت ندارد و ارزش سرمایه گذاری طولانی ندارد.از این رو شرکت درتیس برای حل مشکل این دسته از مشتریان عزیز اقدام به خرید درب شیشه ای مغازه دست دوم می نماید،و یا حتی اگر قصد دارید درب مغازه خود را تعویض کنید و از درب مغازه جدید استفاده کنید می توانید با همکاران ما در درتیس تماس حاصل فرمایید و با کمترین هزینه از یک درب مغازه شیک بهره مند شوید.

2 Comments

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      در صورت دریافت هرگونه اطلاعات فنی می توانید نام و شماره ی همراه خود را وارد نمایید.کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم