نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اکسپوز ( exposed ) به مدلی از انواع نرده شیشه ای اطلاق می شود که در آن اکسسوری مانند دستک و پایه نگهدارنده شیشه قابل رویت و مشاهده باشد ، بر خلاف نرده شیشه ای دفنی ؛ پایه های نرده شیشه ای اکسپوز به صورت روکار و روی زمین اجرا می شوند.به این مدل از نرده شیشه ای ، نرده شیشه ای با پایه روکار آلومینیومی نیز اطلاق می گردد.در نرده شیشه ای اکسپوز شیشه ها به صورت یکسره به هم متصل شده اند و حالت یکپارچه دارند.

نرده شیشه ای اکسپوز

آخرین نمونه کارهای اجراشده درتیس

فرم استعلام آنلاین قیمت نرده شیشه ای

نوع پایه ی نرده شیشه ای
  • - نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
  • پایه اسپیگات استنلس استیل توپر وارداتی رنگ سیلور
  • پایه روکار ( اکسپوز )
  • فیکس پوینت ( پوینت گلس )
  • قوسی
- نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
پایه روکار ( اکسپوز ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با پوشش رنگ الکترواستاتیک مدل A98 به همراه لاستیک EPDM ، گوه ، بست ، لاتون
بست فیکس پوینت ( پوینت گلس ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ صنعتی 6063 با پوشش رنگ آنادایز مشکی ، نقره ای یا طلایی به انتخاب کارفرما با قطر 40 میلی متر و ارتفاع نشیمن 30 میلی متر
هندریل شیشه ای اسپیگت
هندریل شیشه ای فیکس پوینت
نوع شیشه
  • - یک گزینه را انتخاب کنید -
  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
- یک گزینه را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
شیشه سکوریت به ضخامت 10 میلی متر بی رنگ ، شفاف ، سوپرکلیر تهیه شده از جام خام کارخانه اردکان ، برش cnc لبه های دیاموند شده
دولایه شیشه سکوریت شده سوپرکلیر شفاف ، بی رنگ به ضخامت (6*6) میلی متر لمینت شده با طلق وارداتی از نوع pvb به ضخامت طلق خام 1.52 میلی متر
طول نرده شیشه ای ( متر طول )
-
+
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
قیمت نهایی
تومان0
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

اگر قصد خرید نرده شیشه ای روکار با پایه ی اکسپوز را دارید می توانید از فرم محاسبه گر بالا برای اینکار استفاده کنید به این صورت که طول نرده شیشه ای ، نوع شیشه و نوع پایه رو انتخاب می کنید و سیستم قیمت نهایی را محاسبه می نماید اما اگر پروژه ی شما به صورت سفارشی می باشد بهتر است در فرم پایین ، نام و شماره همراه خود را وارد نمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت جهت ارائه ی لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت

برای دریافت مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

انواع پایه نرده شیشه ای اکسپوز

هندریل شیشه ای اکسپوز با پایه روکار آلومینیومی یو چنل u channel :
پایه این مدل از نرده شیشه ای روکار از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با دو پوشش رنگ متفاوت می باشد . جهت خرید نرده شیشه ای می بایست حتما به این نکته مهم دقت فرمایید که رنگ پایه اکسپوز انتخابی با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده یا با پوشش رنگ آنادایز تولید گردد.
پایه ی هندریل شیشه ای اکسپوز به صورت یک یو چنل باریک بوده و پس از اجرا و نصب شیشه های نرده شیشه ای ، المان فوق العاده شکیلی به پروژه شما اضافه می گردد.ارتفاع کلی این مدل از پایه های نگهدارنده نرده شیشه ای اکسپوز، 12 سانتی متر و با عمق 3 سانتی متر می باشد . ( منظور فضای جاساز موجود جهت قرارگیری شیشه می باشد )این مدل از هندریل شیشه ای روکار آلومینیومی برای هر دو فضاهای outdoor و indoor مناسب می باشد.اصطلاحی که بیشتربرای این نوع هندریل شیشه ای استفاده می شود،نرده شیشه ای یوچنل می باشد.

نرده شیشه ای با پایه ی باریک درتیس
نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار درتیس

نرده شیشه ای اکسپوز با پایه روکار آلومینیومی BTS:

جنس این مدل از پایه های نگهدارنده ی هندریل شیشه ای نیز آلومینیوم اکسترود شده می باشد. مانند پایه های ذکر شده در بالا ، پایه BTS با پوشش رنگ الکترواستاتیک ( طیف رنگ تولیدی به دلخواه کارفرما) و پوشش رنگ آنادایز موجود می باشد.در هنگام عقد قرارداد و خرید نرده شیشه ای با توجه به فوریت تحویل پروژه به تایم تحویل پایه ها دقت فرمایید.
در کل باید گفت زمان تحویل پایه و دستک فوقانی هندریل شیشه ای با پوشش رنگ آنادایز نسبت به الکترواستاتیک بیشتر می باشد. ولی در صورت موجود بودن پایه با رنگ انتخابی در انبار ، زمان تحویل هندریل شیشه ای کمتر می شود.این مدل از پایه های هندریل روکار آلومینیومی نیز مناسب فضای بیرونی و داخلی ساختمان می باشد.
ارتفاع کلی این مدل از نرده شیشه ای با پایه روکار آلومینیومی 10 سانتی متر و با عمق 2 سانتی متر می باشد.

هندریل شیشه ای با پایه ی bts

انواع شیشه مناسب برای نرده شیشه ای اکسپوز

1.شیشه سکوریت یک لایه : داخل پایه های نرده شیشه ای اکسپوز ، لاستیک EPDM ، بست و یراق آلات جانبی مخصوص نرده شیشه ای روکار قرار می گیرد. به همین دلیل شیشه سکوریت تک لایه با ضخامت 10 سانتی متر گزینه معقول و مقرون به صرفه ای می تواند باشد.
رنگ شیشه سکوریت انتخابی برای نرده شیشه ای اکسپوز میتواند بی رنگ ، سفید ، برفی ، ساتینا ، برنز ، دودی ، رفلکس با طیف رنگی گوناگون باشد.شیشه های تولیدی جهت قرارگیری در هندریل شیشه ای اکسپوز ، بدون جاساز ( بدون مته و سوراخ ) می باشد.


2.شیشه سکوریت دو لایه لمینت شده : جهت ایمنی بیشتر ، و یا با توجه به الزام ناظران آتش نشانی می توانید از شیشه لمینت شده استفاده نمایید.
نکته بسیار مهم در خرید نرده شیشه ای لمینت شده ، طلق میانی استفاده شده در بین شیشه ها می باشد.هنگام استعلام قیمت هندریل شیشه ای ، در صورتیکه اختلاف قیمت ها زیاد باشد باید به کیفیت ارائه شده توسط شرکت های فروشنده نرده شیشه ای توجه کنید.

برخی از شرکت های تولیدکننده ی نرده شیشه ای ، برای پایین آوردن قیمت نرده شیشه ای به جای استفاده از طلق PVB از چسب رزین برای چسباندن شیشه ها به همدیگر استفاده می کنند این مساله پس از گذشت زمان به مرور باعث ایجاد خشک شدن لایه وسطی شده ودر صورت ضربه به راحتی دچار شکست شده و باعث آسیب های جبران ناپذیری می شود.
برخی از شرکت های تولیدکننده ی نرده شیشه ای همکار نیز واقعا از طلق استفاده می کنند و از حالت چسب و رزین برای لمینت کردن استفاده نمی کنند ولی پس از گذشت مدت زمانی از نصب ، مانند حالت چسب و رزین با باز شدن دولایه شیشه از همدیگر و جدا شدن لایه ها مواجه می شوید. دلیل این امر اینست که طلق استفاده شده برای لمینت کردن شیشه ها مناست برای فضای بیرونی نبوده است ، حتی اگر در محیط داخلی ساختمان نصب می گردد نباید در معرض هیچ گونه نور خورشید ، اشعه ی ماورای بنفش به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باشد. با توجه به اینکه میسر کردن این امر غیرممکن است به همین دلیل کیفیت متریال انتخابی به شدت حایز اهمیت است .پیشنهاد شرکت درتیس ، استفاده از طلق PVB وارداتی می باشد. که مناسب برای فضاهای OUTDOOR و INDOOR می باشد.

عکس نرده ی شیشه ای

نرده شیشه ای اکسپوز برای تراس 

وجود نرده برای مکانهایی که با زمین فاصله دارند امری واجب می باشد.ازطرفی زیبایی و چشم نواز بودن این فضاهایی که در ارتفاع می باشند نیز اهمیت پیدا کرده است. این مدل نرده شیشه ای  گزینه ای ایده آل برای سطح صاف ، تراس و دور وید می باشد. با توجه به اجرای پایه به صورت گسسته و با فواصل استاندارد و کاورنهایی به وسیله کاورپایه از جنس آلومینیوم یا استیل بهترین گزینه برای نرده شیشه ای اکسپوز بالکن ( سطح صاف ) می باشد.امکان تعوض شیشه ها در نرده شیشه ای یوچنل میسر می باشد و این یکی از مزیتهای این نوع از هندریل شیشه ای می باشد.

هندریل شیشه ای تراس درتیس

نرده شیشه ای اکسپوز برای پله 

با توجه به اینکه پایه ها دارای کاور می باشند ، برای راه پله ، پلکان ، پله گرد و قوسی مناسب نیست .مگر در حالتی که مانند عکس زیر ، کنار راه پله یک فلاور باکس تعبیه شده باشد.در کل این مدل از هندریل شیشه ای ، برای راه پله مناسب نمی باشد.

نرده شیشه ای فلاور باکس درتیس

اکسسوری نرده شیشه ای با پایه روکار آلومینیومی

برای هندریل یا دستک فوقانی نرده شیشه ای می توان از رنگ پایه آلومینیومی روکار برای ست کردن دستک و هماهنگی ظاهری بیشتر نرده شیشه ای اکسپوز استفاده کرد.دستک u شکل ، دستک لوله ای یا نیم گرد ، دستک پروفیلی ، دستک لوله ، از جنس آلومینیوم یا استیل برای هندریل فوقانی اجرا می گردد.قطعه ی u شکل در نرده شیشه ای یو چنل عامل اصلی استحکام  درهندریل شیشه ای می باشد. یعنی هرچه تعداد این قطعات u شکل بیشتر باشد در حفاظ شیشه ای سازه ی ما از مقاومت بیشتری برخوردار خواهد بود.تعداد استفاده از قطعه ی u شکل در نرده شیشه ای یوچنل ارتباط مستقیم با ضخامت و ارتفاع شیشه ی بکار رفته دارد.یعنی هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشد بالطبع تعداد بیشتری قطعه ی u شکل برای استحام کار نیاز است.

نرده شیشه ای اکسپوز درتیس

مراحل خرید نرده شیشه ای اکسپوز

جهت خرید نرده شیشه ای لطفا مطالب زیر را مطالعه فرمایید:
1. ابتدا از داخل گالری ، نرده شیشه ای منتخب خود را انتخاب نمایید.
2. متراژ کار مشخص گردد.
3. نرده شیشه ای برای سطح صاف یا شیبدار است مشخص گردد.
4. شیشه سکوریت یا لمینت بودن آن مشخص گردد.
5. نوع اکسسوری و دستک فوقانی انتخاب گردد.

تمام موارد بالا برای کمک به خرید نرده شیشه ای مناسب ذکر شده است.البته شایان ذکر است که حتما قبل از اقدام به خرید با مشاوران زبده ی ما در شرکت درتیس تماس حاصل فرمایید تا با حضور در محل پروژه ، شما را بیشتر راهنمایی کنند.

نرده شیشه ای اکسپوز یا یوچنل درتیس

عوامل موثر در قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

قیمت نرده شیشه ای وابسته به عوامل متعددی می باشد. که از آن جمله می توان به متراژ محل مورد نظر اشاره کرد.متراژ محل از این نظر مهم است چون بیشترین متریال استفاده شده شیشه می باشد.پس متراژ شیشه سکوریت یا لمینت استفاده شده ارتباط مستقیم با قیمت نرده شیشه ای دارد.این مورد در قیمت نرده شیشه ای اکسپوز نیز صادق است.اگر برای بالکن یا تراس خود که در ارتفاع قرار دارند قصد استفاده از حفاظ شیشه ای را دارید بهتراست از شیشه ای لمینت شده استفاده کنید که از ایمنی بیشتری برخورداراست.هر چه ضخامت وارتفاع شیشه ی استفاده شده بیشتر باشد از تعداد بیشتری قطعه ی u شکل جهت استحکام و مقاومت برای نگهداری شیشه باید بهره برد.که این موضوع روی قیمت نرده شیشه ای اکسپوز موثر خواهد بود.هرچند استفاده از هندریل شیشه ای در مقابل مزایای بیشماری که دارد ،قطعا ارزش خرید را دارا می باشد.

برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای روکار با پایه های اکسپوز می توانید از فرم محاسبه گر بالا به صورت آنلاین مطلع شوید

عکس نرده های شیشه ای

به پاس همراهی شما دوست عزیز با ما ، تا انتهای این مقاله مشمول تخفیف 10% شده اید ، کافی است فرم بالا را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم