نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت یکی از مینیمال ترین نمونه های اجرایی می باشد.مشاهده سطح بیشتری از شیشه در مقایسه با نرده شیشه ای اکسپوز ، جذابیت این مدل از نرده شیشه ای روکار را بیشتر می کند.نرده شیشه ای فیکس پوینت از دو جزء اصلی یعنی شیشه و بست نگهدارنده که به آن فیکس پوینت ( FIX POINT ) یا پوینت گلس ( POINT GLASS ) نیز می گویند که در ادامه به شرح این دو جزء اصلی نرده شیشه ای دکمه ای میپردازیم.

در سیستم نرده شیشه‌ای فیکس پوینت، شیشه‌ها در محل‌های اتصال به بدنه سوراخ‌کاری می‌شوند و قطعات نگهدارنده شیشه از همین سوراخ‌ها به بدنه جانبی متصل می‌گردند. این نحوه نصب، یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم است.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، جزئیات مناسب اتصال قطعات به بدنه جانبی سطوح است. در واقع، برای تأمین امنیت و ایستایی کافی در این سیستم، نیاز به در نظر گرفتن زیرسازی‌های مناسب است.

به عبارت دیگر، علاوه بر مرحله سوراخ‌کاری شیشه‌ها، توجه به نحوه اتصال قطعات به بدنه و ایجاد زیرسازی مناسب، از جمله مهم‌ترین مسائلی است که در نصب نرده شیشه‌ای فیکس پوینت باید مورد توجه قرار گیرد. این امر تضمین‌کننده امنیت و پایداری نهایی نرده خواهد بود.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

قیمت خرید نرده شیشه ای فیکس پوینت

اگر قصد خرید نرده شیشه ای فیکس پونت را دارید ، می توانید از فرم زیر به صورت آنلاین از قیمت ها مطلع شوید، به این صورت که با انتخاب طول نرده شیشه ای ، نوع شیشه و پایه ، سیستم قیمت را محاسبه می کند.اما اگر سفارش شما به صورت سفارشی می باشد ، برای دریافت لیست قیمت نام و شماره همراه خود را وارد نمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم استعلام آنلاین قیمت نرده شیشه ای

نوع پایه ی نرده شیشه ای
  • - نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
  • پایه اسپیگات استنلس استیل توپر وارداتی رنگ سیلور
  • پایه روکار ( اکسپوز )
  • فیکس پوینت ( پوینت گلس )
  • قوسی
- نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
پایه روکار ( اکسپوز ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با پوشش رنگ الکترواستاتیک مدل A98 به همراه لاستیک EPDM ، گوه ، بست ، لاتون
بست فیکس پوینت ( پوینت گلس ) از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ صنعتی 6063 با پوشش رنگ آنادایز مشکی ، نقره ای یا طلایی به انتخاب کارفرما با قطر 40 میلی متر و ارتفاع نشیمن 30 میلی متر
هندریل شیشه ای اسپیگت
هندریل شیشه ای فیکس پوینت
نوع شیشه
  • - یک گزینه را انتخاب کنید -
  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
- یک گزینه را انتخاب کنید -
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
شیشه سکوریت به ضخامت 10 میلی متر بی رنگ ، شفاف ، سوپرکلیر تهیه شده از جام خام کارخانه اردکان ، برش cnc لبه های دیاموند شده
دولایه شیشه سکوریت شده سوپرکلیر شفاف ، بی رنگ به ضخامت (6*6) میلی متر لمینت شده با طلق وارداتی از نوع pvb به ضخامت طلق خام 1.52 میلی متر
طول نرده شیشه ای ( متر طول )
-
+
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!
قیمت نهایی
تومان0
فیلد مورد نیاز است!
فیلد مورد نیاز است!

آخرین نمونه کارهای اجرایی درتیس

برای دریافت مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

نرده شیشه ای دکمه ای

نرده شیشه ای دکمه ای نام دیگر نرده شیشه ای فیکس پوینت می باشد که توسط بست های نگهدارنده شیشه را به دیوار متصل می کند. این شیوه اغلب برای بالکن و پله ها مناسب است و از نوع نرده شیشه ای روکار می باشد.از آنجاییکه هندریل ها حکم حفاظ را دارند باید از امنیت بالایی برخوردار باشند لذا شیشه ی مورد استفاده باید از جنس سکوریت و یا لمینت باشد که در برابر فشار و ضربه و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد

نرده شیشه ای فیکس پوینت را با اتصالات دکمه ای شکل به نام پوینت گلس نصب می کنند به این شکل که شیشه های سکوریتی که از قبل سوراخکاری شده اند را با این بست ها به دیواره ی پله فیکس می کند ، اندازه گیری در محل سوراخکاری برای تراز شدن نرده شیشه ایی بسیار مهم می باشد.

نرده شیشه ای دکمه ای

نرده شیشه ای پوینت گلس

نرده شیشه ای پوینت گلس از نمونه نرده شیشه ای روکار می باشد که توسط دکمه هایی به نام فیکس پوینت شیشه را به دیوار متصل می کند.در این نوع هندریل شیشه ای،تعیین محل سوراخکاری بسیار مهم می باشد، چرا که حتی کوچکترین خطا باعث خرابی در کل کار می شود. روش فیکس پوینت را اغلب در بالکن ها و پله های شیبدار استفاده می کنند.

اجزای نرده شیشه ای fix point

قطعات اتصال نقطه‌ای یا پوینت فیکس که در سیستم جان‌پناه فیکس پوینت استفاده می‌شوند، از یک بخش ثابت که قابل رگلاژ و تغییر طول می باشد تشکیل شده است. 

ابتدا، این قطعه ثابت توسط یک پیچ با سایز مناسب به سطح مورد نظر (مانند دیوارجانبی کناره راه پله) متصل می‌شود. این قابلیت تنظیم و تغییر طول، خطاهای موجود در سطح را برطرف می‌نماید و باعث ایجاد یک سطح صاف می شود. این ویژگی یکی از مزایای اصلی سیستم اتصال نقطه‌ای در مقایسه با سایر روش‌های نصب نرده شیشه‌ای است چرا که در سایر مدل ها امکان رگلاژ و تراز کردن به این دقت وجود ندارد

بست های فلزی نگهدارنده در مدل‌های متنوعی مانند سر گرد و یا مربعی با رنگ‌های گوناگون تولید می‌شوند. برای فیکس کردن بست ها از یک آچار مخصوص استفاده می‌شود که به کاربر امکان اعمال فشار بیشتر را می‌دهد. 

 فواصل مناسب بین این قطعات، بسته به نوع کاربری متفاوت است. همچنین، قطر و سایز اتصالات نیز با توجه به شرایط کاربری در طراحی قطعات لحاظ می‌شود.

بنابراین، قطعات پوینت فیکس از لحاظ طراحی و ویژگی‌ها، به گونه‌ای هستند که بتوانند پاسخگوی نیازهای متفاوت کاربران در محیط‌های گوناگون باشند.

اجزای سیستم پوینت فیکس

مزیت مهم حفاظ شیشه ای پوینت فیکس

 حفاظ شیشه‌ای فیکس پوینت، مزیت ویژه ای نسبت به سایر نرده های شیشه ای دارد. معمولاً در هنگام نصب نرده‌های شیشه‌ای به دلیل وجود خطای انسانی و عدم تراز محل نصب، امکان اجرای دقیق تراز شیشه‌ها وجود ندارد. اما در حفاظ شیشه‌ای پوینت فیکس، به دلیل قابل رگلاژ بودن بست ها این مشکل قابل حل است.

قطعات استفاده شده در این سیستم نیز از جنس مواد مقاومی چون فولاد، آلومینیوم و استیل طراحی و تولید می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند.

مزیت نرده شیشه ای فیکس پوینت

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت

در هنگام نصب سیستم حفاظ شیشه‌ای فیکس پوینت، ابتدا شیشه‌ها در محل‌های اتصال به بدنه سوراخ‌کاری می‌شوند تا قطعات نگهدارنده شیشه از همین سوراخ‌ها به بدنه جانبی متصل گردند.توجه فرمائید که تعیین محل سوراخکاری شده در زمان اندازه گیری توسط ابزارهای دیجیتال مشخص می شود، اگر این کار توسط یک فرد متخصص انجام نشود کل کار خراب می شود و موجب هزینه ی مجدد می شود.پس توجه فرمائید که چه تیمی قرار است این کار را برای شما انجام دهند

بعد از قرار دادن شیشه ها در محل هایی که از قبل سوراخکاری شده اند، از یک واشر تفلونی جهت جلوگیری از اتصال مستقیم بست ها و شیشه (که ممکن است منجر به شکست شیشه شود)، استفاده می‌شود. این واشرها وظیفه محافظت از شیشه در برابر فولاد را بر عهده دارند و بین شیشه و قطعات فولادی قرار می‌گیرند.

پس از قرار گرفتن شیشه در محل خود، از قطعات کلاهک برای ایجاد اتصال و فیکس نمودن شیشه استفاده می‌شود. 

بدین ترتیب، نصب و اجرای سیستم حفاظ شیشه‌ای فیکس پوینت به ترتیب مرحله سوراخکاری شیشه‌ها، جاسازی واشرها و بست برای اتصال و فیکس شیشه و در نهایت قرارگیری هندریل‌ بر روی شیشه به انتحاب کارفرما می‌باشد.

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت

شیشه مناسب جهت نرده شیشه ای فیکس پوینت

 

برای هندریل شیشه ای با بست فیکس پوینت ، از دو مدل شیشه عموما استفاده می شود. شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلیمتر و شیشه سکوریت لمینت شده با ضخامت های ( 5*5 ) و ( 6*6 ) برای داشتن بهترین نرده شیشه ای توصیه می گردد.
نکته قابل توجه در خصوص هندریل شیشه ای فیکس پوینت ، وزن شیشه ها در زمان اجرای هندریل شیشه ای می باشد ، از نظر فنی مقاومت شیشه لمینت شده با ضخامت ( 8*8 ) اختلاف چندانی با دولایه شیشه سکوریت 6 میلی متر ندارد. ولی وزن آن به مراتب بالاتر است. برخی از شرکت های مجری نرده شیشه ای با توجه به سابقه کم خود در اجرا پیشنهاد استفاده از شیشه لمینت 8 میلی متر را می دهند ولی این اقدام تنها در جهت اقدام سودجویانه و خالی کردن جیب شما کارفرمایان محترم صورت می گیرد.

شیشه نرده شیشه ای فیکس پوینت

اتصال نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای در سطح صاف مانند تراس یا سطح شیبدار مانند راه پله به روش های مختلف نصب می گردد.با بست فیکس پوینت تک ، با بست فیکس پوینت دوبل ، با بست فیکس پوینت سه تایی یا ضربدری اجرا می گردد.نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت نیازمند تخصص و مهارت کافی می باشد،تا بتوان از آن خروجی تمیز و بدون نقصی گرفت.

برای نصب نرده شیشه‌ای فیکس پوینت، توجه به نوع آۀن ضروری است. در اکثر موارد با استفاده از پیچ و برخی از آن‌ها با استفاده از کلمپ در محل مورد نظر فیکس می‌شوند. در مواردی که از پیچ استفاده می شود ، باید نقطه‌ای از شیشه را که به فیکس پوینت متصل است، در دیوار جانبی سوراخ کرد و با استفاده فیکس پوینت، شیشه را در محل مناسب نصب کرد.

برای نصب شیشه‌ با فیکس پوینت کلمپی، باید فیکس پوینت را در محل مورد نظر نصب کرد. سپس شیشه‌ را داخل دو فک گیره فیکس پوینت قرار داد، پس از رگلاژ محکم کرد . از این نوع فیکس پوینت برای نصب نرده در داخل ساختمان‌ها و نرده‌ خانه‌های دوبلکس استفاده می‌شود

انواع بست نگهدارنده مناسب نرده شیشه ای دکمه ای

1.فیکس پوینت آلومینیومی :
بست فیکس پوینت از جنس آلومینیوم بیلت فابریک با آلیاژ صنعت ساختمان 6063 تولید می گردد ، از آنجایی که جنس آلومینیوم فیکس پوینت تولید شده توسط شرکت درتیس ، آلومینیوم اکسترود شده می باشد ، مقاومت بالایی داشته و وزن بالای شیشه های لمینت شده را نیز تحمل می کند.بست فیکس پوینت آلومینیومی با پوشش رنگ آنادایز شده در سه رنگ مختلف مشکی ، نقره ای و طلایی موجود می باشد.
جهت اخذ قیمت فیکس پوینت می توانید از فرم بالا استفاده کنید

 

2-فیکس پوینت استیل :
بست فیکس پوینت می تواند از جنس استنلس استیل با آلیاژ صنعتی 304 باشد.مقاومت فیکس پوینت استیل بسیار بالا و با تحمل وزن شیشه لمینت شده ( 10*10 ) می باشد.فیکس پوینت استیل در دو نوع فیکس پوینت ایرانی و واردتی موجود می باشد.فیکس پوینت استیل وارداتی ، با وزن بالا ، توپر و بسیار شکیل می باشند.
رنگ مورد استفاده در بست فیکس پوینت عموما رنگ اصلی استیل یعنی نقره ای می باشد.ولی شرکت درتیس توانایی تولید و آبکاری بست فیکس پوینت به رنگ طلایی و شامپاینی را دارد.

بست فیکس پوینت

اجرای نرده شیشه ای قوسی فیکس پوینت

 

از آنجایی که فیکس پوینت ها دارای قسمتی بوده که رگلاژ می شوند و دارای قابلیت تنظیم می باشند ، برای نصب نرده شیشه ای بسیار مناسب هستند، چرا که عموما در هنگام اجرای پلکان به دلیل وجود خطای انسانی ، تراز بودن شیشه ها را نمیتوان به صورت کاملا دقیق اجرا کرد ولی اگر نوع هندریل شیشه ای سفارش داده شده از مدل نرده شیشه ای دکمه ای باشد ، این مورد قابل حل می باشد.سایز بست های فیکس پوینت آلومینیومی نسبت به فیکس پوینت استیل ظریفتر بوده است.بست استیل در سایز و ابعاد متنوع موجود می باشد.

در اجرای نرده شیشه سکوریت فیکس پوینت محل سوراخکاری بسیار مهم است و نیاز به محاسبات و اندازه گیری دقیق دارد چرا که با کوچکترین خطا در این مرحله کل کار خراب می شود و باعث می شود که کار ناهمترازی داشته باشیم که قطعا موجب نارضایتی کارفرما می شود.حال اگر نصب نرده شیشه به روش فیکس پوینت بر روی پله اسپیرال اجرا شود حساسیت کار چندین برابر می شود،نصب شیشه های قوسی نسبت به شیشه های صاف سخت تر می باشد و هر مرحله باید با دقت بیشتری پیش برویم،تا خروجی مناسبی از کار داشته باشیم. .هندریل شیشه ای قوسی به دلیل استفاده از شیشه های خم و همچنین وقت بیشتری که برای نصب نیاز دارد قیمت بالاتری نسبت به نوع شیبدار دارد.

نرده شیشه ای قوسی فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت تراس 

 

اگر خواهان نرده شیشه ای مدرن هستید ما به شما توصیه می کنیم که از نرده شیشه فیکس پوینت یا نرده شیشه ای دفنی استفاده کنید. این دو مدل جزو بهترین نرده شیشه ای  می باشند.
برای سطح صاف یا تراس ، دور وید استفاده از نرده شیشه سکوریت فیکس پوینت توصیه می گردد ، شیشه در این حالت بر روی پیشانی دیوار نصب می گردد. و از داخل تنها شیشه سکوریت دیده می شود ولی از روبرو بست فیکس پوینت هم قابل مشاهده می باشد.
برای نرده شیشه ای فیکس پوینت تراس می بایست جای فیکس پوینت ها بر روی شیشه مشخص گردد و برش و مته کاری متناسب با سایز سوراخ و جاساز شیشه ها تعبیه گردد. دقت کنین پس از عملیات cnc و سکوریت کردن و سوراخ کاری هیچ گونه تغییراتی در سایز و ارتفاع شیشه ها و یا جابجایی سوراخ ها امکان پذیر نمی باشد.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای fix point

 نرده شیشه‌ای fix point  با استفاده از سیستم اتصالات نقطه‌ای، یکی از مدرن‌ترین و زیباترین انواع نرده شیشه‌ای می‌باشد. در این نوع نرده، شیشه‌ها در محل اتصال به بدنه سوراخ‌کاری می‌شوند و قطعات نگهدارنده شیشه از محل این سوراخ‌کاری‌ها به بدنه جانبی متصل می‌گردند. نرده شیشه ای پوینت گلس از نوع روکار بوده و دید وسیعی را به کاربران می دهد به همین دلیل مناسب نصب در بالکن و تراس می باشد

در این نوع حفاظ شیشه‌ای، قابلیت رگلاژ و تنظیم فیکس پوینت‌ها باعث می‌شود که در صورت وجود خطای انسانی در اندازه گیری و عدم تراز در محل نصب، تراز شیشه‌ها را به صورت دقیق‌تر اجرا کرد.

قطعات استفاده شده در نرده‌های شیشه‌ای point fix معمولا از جنس فولاد، آلومینیوم و استیل هستند که در شکل و حالت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. همچنین، در این نوع حفاظ شیشه‌ای می‌توان از شیشه‌های با رنگ‌های مختلف استفاده کرد که با توجه به نوع کاربری و محل استفاده، به صورت اختصاصی در مرحله طراحی و تولید انتخاب می‌شوند. در نتیجه، امکان سفارشی سازی و طراحی نرده شیشه‌ای point fix به شیوه‌ای که بهترین نتیجه را در هر محیط به دست می‌دهد، وجود دارد.

در نصب نرده شیشه‌ای point fix، یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود، دیتیل‌های مناسب اتصال قطعات به بدنه جانبی سطوح است. برای تامین امنیت و ایستایی کافی، زیرسازی مناسب جهت نصب نرده شیشه‌ای بسیار مهم است. برای این کار، باید از مواد و تجهیزات با کیفیت و استاندارد استفاده کرده و نحوه نصب و اتصالات را به دقت بررسی کرد.

نرده شیشه ای در زعفرانیه تهران

نرده شیشه ای پوینت گلس راه پله ( سطح شیبدار )

 

برای پله ها چوبی ، آهنی ، سیمانی ، مناسبترین نوع حفاظ،  هندریل شیشه ای فیکس پوینت می باشد.شیشه های نرده شیشه ای پوینت گلس برای راه پله با برش مستر cnc و متناسب با شیب پله شما طراحی ، تولید و اجرا می گردد.شیشه های نرده شیشه ای به صورت متوازی الاضلاع تولید می گردد.ارتفاع شیشه تولیدی با ارتفاع شیشه از سطح پله متفاوت و بیشتر می باشد.

نرده شیشه ای فیکس پوینت راه پله شیبدار

به پاس از شما دوست عزیز برای همراهی با ما ، تا انتهای این مقاله ، مشمول تخفیف 10% از خرید این محصول شده اید.کافی است نام و شماره خود را در فرم بالای صفحه وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم