حفاظ شیشه ای

حفاظ شیشه ای از موارد جدید استفاده از شیشه در صنعت ساختمان می باشد، امروزه کاربرد شیشه در صنعت ساختمان بیش از پیش شده است . در دهه‌های گذشته کاربرد شیشه منحصرا به استفاده در پنجره‌ها ختم می‌شد اما در سال‌های اخیر استفاده از این وسیله در درب‌های شیشه‌ای، شیشه تراس یا شیشه بالکن، نرده شیشه‌ای استخر، پارتیشن شیشه ا ی و … استفاده می‌شود.حفاظ های شیشه ای یکی از سازه های شیشه ای مدرن در طراحی ساختمان به شمار می آیند و به دلیل  جلوه ی زیبایی که دارند بسیار مورد توجه واقع شده اند. کاربرد حفاظ های شیشه ای بیشتر در بالکن،تراس، راه پله و پنجره می باشد که در ادامه به بررسی هریک از این موارد می پردازیم.

حفاظ شیشه ای همانطور که از نامش پیداست نقش محافظتی در اماکن پرخطر نظیر بالکن ، تراس ، پنجره و راه پله دارد، این اماکن به دلیل اینکه در ارتفاع هستن برای در امان ماندن افراد ساکن نیاز به یک گارد دارند تا از سقوط افراد به خصوص کودکان و سالمندان جلوگیری کند.حفاظ ها در انواع مختلف شیشه ای ، فلزی ، سنگی و چوبی وجود دارند و کاربران با توجه به نیاز خود یکی از مدلها رو انتخاب می کنند، این روزها با توجه به اینکه سلیقه ها به سمت سبک مدرن پیش رفته است اغلب افراد نوع شیشه ای را به سایر متریال ها ترجیح می دهند.حفاظ شیشه ای علاوه بر استحکام و مقاومتی که دارد از لحاظ ظاهری نیز بسیار جذاب می باشد و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ است.در ادامه در رابطه با انواع حفاظ شیشه ای و کاربردهای آن بیشتر صحبت می کنیم.با ما همراه باشید

نرده شیشه ای

انواع حفاظ شیشه ای

  • حفاظ شیشه ای بالکن
  • حفاظ شیشه ای تراس
  • حفاظ شیشه ای استخر
  • حفاظ شیشه ای پله
  • حفاظ شیشه ای پنجره

 حفاظ شیشه ای بالکن

 

 بالکن یک محیطی است که دارای سقف می باشد و از یک یا چند سمت به فضای بیرونی راه دارد.به همین دلیل تدابیر امنیتی برای فضای رو به بیرون باید اندیشیده شود.استفاده از شیشه‌های مناسب به عنوان حفاظ شیشه ای بالکن می‌تواندحکم یک حفاظ یک پارچه را ایجاد کند .حفاظ بالکن مدرن درعین حال که یک منظره بسیار دل‌انگیز برای بالکن ایجاد می کند به عنوان محفاظ  می تواند مانعی برای سقوط افراد و اجسام می باشد. این شکل از حفاظ  فضای بالکن را دلباز و بزرگ نشان می‌دهند و به دو صورت نرده شیشه ای بالکن و بالکن شیشه ای قابلیت اجرا دارد ، این دو شکل از حفاظ شیشه هریک معایب و مزایای خود را دارد ، انتخاب بین این دو مدل حفاظ به سلیقه ی کارفرما و کارایی آن در بالکن بستگی دارد.

 همچنین استفاده از شیشه به عنوان بالکن شیشه ای این قسمت را در مقابل نفوذ گرد و غبار، رطوبت باران و برف و عوامل محیطی مقاوم می‌سازد و از طرفی به راحتی قابل تمیز کردن است. حفاظ شیشه ای برای بالکن ضمن ایجاد  یک منظره بسیار زیبا و مدرن به عنوان یک  نمای خارجی بالکن نیز محسوب می‌شود. استفاده از حفاظ شیشه ای بالکن ریلی با ضخامت و مقاومت‌های مختلفی قابل اجرا است، طول عمر بالایی دارد و نسبت به انتخاب های مشابه از جنس فلز، سنگ‌های ساختمانی و … شرایط نگهداری آسان‌تری دارد.

اجرای نرده شیشه ای بالکن

قیمت حفاظ شیشه ای بالکن


قیمت حفاظ شیشه ای بالکن
کاملا وابسته به میزان متریال استفاده شده می باشد.کیفیت و نوع شیشه ی سکوریت استفاده شده ، میزان متراژمصرفی شیشه ، نوع مدل نرده شیشه ای،نوع یراق آلات و اتصالات هندریل شیشه ای و در نهایت هزینه ی نصب.همگی عوامل تاثیر گذار در قیمت نرده شیشه ای بالکن می باشد.بدین منظور برای اطلاع از قیمت و مشاوره در این زمینه کافی است بر روی شماره های زیر کلیک فرمایید

ارتباط با واحد فروش

 


34 30 11 44 021


562 572 1 0912

حفاظ شیشه ای تراس

 

حفاظ شیشه ای تراس به عنوان یک محافظ شیشه ای مناسب برای افراد به خصوص کودکان به شمار می آید.تراس فضایی رو به نمای بیرونی ساختمان دارد و ایمنی آن از ملزومات به حساب می آید.حفاظ شیشه ای برای تراس به عنوان یک ایده ی خلاقانه و مدرن،امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. زیرا شیشه ای بودن این حفاظ جلوه ی دوچندانی را به نمای ساختمان می دهد و از آن به عنوان حفاظ شیشه ای نما نیز میتوان استفاده کرد.

شیشه تراس به عنوان یک سیستم یکپارچه و بدون درز از ورود گرد و غبار و بروز مشکلات همچنینی جلوگیری می کند ، و علاوه بر آن نمایی جذاب و منحصر به فرد را از بیرون ایجاد می کند ، در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم هستند و بدون هیچ سرویس و نگهداری تا مدت طولانی قابل استفاده می باشند.

افزایش ایمنی در بالکن ها و تراس ها در آپارتمان ها یکی از مهم ترین ارکانی است که باید به آن توجه ویژه کنیم ،کاربرد حفاظ شیشه ای در اینجا مشخص می شود که می تواند از خطرات پیش بینی نشده جلوگیری کند. در حفاظ شیشه ای تراس از شیشه سکوریت 10 میل و یراق آلات استیل ضد زنگ استفاده می شود. حفاظ شیشه ای تراس علاوه براینکه جلوه زیبایی به نمای آپارتمان ها و ساختمان ها می دهد باعث جلوگیری از سقوط اجسام و اشیا نیز می شود همین طور قیمت مناسب تری نسبت به سایر حفاظ ها دارد. حفاظ شیشه ای به دلیل استفاده از استیل 304 ضدزنگ در تمامی اقلیم های جغرافیایی قابل استفاده می باشد.

عکس نرده شیشه ای تراس

حفاظ شیشه ای استخر

حفاظ شیشه ای استخر، از جمله حفاظ هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه واقع شده اند.استخرها محلی برای تفریح هستند اما ترس از افتادن کودکان درون استخر ، این لذت شیرین را با ترس رو به رو کرده است.امروزه می توان با نصب حفاظ  هایی از جنس شیشه سکوریت به دور استخر این مشکل را حل کرد.حفاظ شیشه ای دوراستخر  به دلیل اینکه شفاف هستند والدین می توانند به راحتی درون استخر را کنترل کنند و همین موضوع میتواند یک محیط امن همراه با زیبایی را خلق کند .

حفاظ دور استخر به دو صورت طراحی می شود یا به صورت نرده شیشه ای در اطراف استخر با شیشه هایی به ضخامت ده میل نصب می شود ، که تمامی یراق آلات آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد و در مقابل رطوبت هیچ آسیبی نمی بیند.

و یا به صورت اسلایدی و تاشو می باشد ، نرده شیشه ای دور استخر به صورت ثابت است ، و داری یک درب لولایی همراه با قفل و دستگیره می باشد ، اما حفاظ شیشه ای استخر متحرک ، طوری طراحی شده است که پنل های شیشه ای روی هم جمع می شوند و در صورت نیاز همانند یک دیوار باز می شوند .اغلب افرادی که می خواهند آب درون استخر همیشه تمیز باشد و در تمام فصول سال امکان شنا داشته باشند از این حفاظ استفاده می کنند.

حفاظ شیشه ای استخر

حفاظ شیشه ای پنجره

برای پنجره تمام شیشه ای و یا قدی معمولا حفاظ شیشه ای پنجره در نظر گرفته می شود. این حفاظ ها ضمن اینکه میزان امنیت پنجره ها را افزایش می دهند، امکان عبور حداکثری نور طبیعی به فضای داخلی را نیز فراهم می کنند.

نصب حفاظ شیشه ای پنجره منجر به ایجاد تنوع در نمای بنا و خارج کردن ظاهر آن از یکنواختی می شود؛ چراکه حفاظ های شیشه ای پنجره دارای ظاهری ساده و در عین حال مدرن و شیک هستند. این نوع از حفاظ ها متناسب با ابعاد پنجره اجرا می شوند و قابلیت نصب در حالت های مختلف را دارند که این امکان را به شما می دهند متناسب با جزئیات و مشخصات خاص پنجره خود، از اتصالات و مدل مناسب برای آن استفاده کنید. به عنوان مثال از مهم ترین حالت های نصب حفاظ های شیشه ای می توان به نصب آن ها در داخل فریم پنجره، نصب بر روی نمای ساختمان و با بر روی فریم پنجره و … اشاره کرد.

با نصب حفاظ شیشه ای پنجره، شما نوعی جان پناه را در مقابل پنجره تمام شیشه ای ایجاد می کنید که یک حفاظ امنیتی و استاندارد است. معمولا برای ساخت این نوع حفاظ ها از شیشه های لمینت استفاده می شود که مقاومت بالایی دارند و به دلیل برخورداری از سطح صاف و اجرا در ارتفاع مناسب، امکان بالا رفتن از آن ها وجود ندارد ، همچنین امنیت لازم به ویژه برای کسانی که فرزند خردسال یا سالمند دارند را فراهم می کند.

اجرای محافظ شیشه ای با شیشه های سکوریت و لمینت، آن ها را در برابر هر گونه ضربه ای مقاوم می کند؛ به طوری که پس از شکست نیز فرو نمی ریزند و در محل خود قرار می گیرند تا شما بتوانید در زمان مناسب، اقدام به تعویض آن ها نمایید.

لازم به ذکر است که محافظ شیشه ای پنجره قابل اجرا در رنگ بندی های مختلف می باشد و شما می توانید رنگ آن را با رنگ پنجره خود و یا نمای ساختمان هماهنگ کنید.

حفاظ شیشه ای پنجره

حفاظ شیشه ای پله | حفاظ شیشه ای راه پله


در نمای داخلی ساختمان‌ها می‌توان از حفاظ شیشه‌ای به عنوان محافظ راه پله یا همان حفاظ شیشه ای پله استفاده کرد. نرده حفاظ شیشه ای حکم دستگیره یا هندریل را در راه پله دارد و علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که این انتخاب به فضا می‌بخشد، به ویژه در مورد پله گرد، استفاده از حفاظ شیشه‌ای راه پله می‌تواند یک انتخاب مدرن و هوشمندانه باشد. در مورد ساختمان‌های دوبلکس و فضاهایی با معماری مدرن انتخاب حفاظ شیشه ایی راه پله می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.حفاظ شیشه سکوریت پله با ایمنی بالا و تنوع در طرح، قابل اجرا می باشد و هیچ محدودیتی در نصب جانپناه شیشه ای وجود ندارد. شیشه ی مورد استفاده در این نوع مدل حفاظ باید از نوع سکوریت یا لمینت باشد تا بتواند مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد. همچنین ارتفاع استاندارد برای نرده ی پله ها نیز حدود 120 سانتی متر می باشد که با توجه به نظر کارفرما می تواند شخصی سازی شود.

نرده شیشه ایی

 حفاظ شیشه ای پله گرد


وقتی راه پله ی ساختمان و یا ویلایی حالت مارپیج یا spiral باشد در این حالت برای داشتن یک هندریل شیشه ای زیبا باید از نرده شیشه ای پله گرد استفاده کرد.به جرات می توان گفت نرده شیشه ای پله گرد یکی از زیباترین نوع از هندریل های شیشه ای می باشد البته نا گفته نماند که فقط تعداد محدودی از شرکت ها توانایی اجرای این سازه ی زیبا را دارند. قیمت بالای حفاظ شیشه ای پله گرد باعث شده تا کمتر مورد استقبال قرار گیرد، و بیشتر برای کارهای خاص و پروژه های بسیار لوکس استفاده می شود.مفتخرا اعلام می نماییم شرکت درتیس یکی ازبرترین شرکتهای حال حاضر می باشد که توانایی اجرا بدون هیچ محدودیتی را در نصب انواع نرده شیشه ای پله گرد دارد.در زیر می توانید نمونه ای زیبا از کار حفاظ شیشه ای پله گرد را مشاهد فرمایید.قیمت نرده شیشه ای پله گرد نسبت به اینکه تمام شیشه و یا اینکه تلفیقی باشد،یعنی ترکیبی از فلز و شیشه یا چوب و شیشه باشد متفاوت است.قیمت هندریل شیشه ای پله گرد با توجه به متراژ شیشه سکوریت مصرفی و نوع اجرای نرده شیشه ای فرق می کند.با توجه به اینکه شیشه سکوریت استفاده شده در این سازه حالت قوسی و منحنی دارد،نیاز به برداشت نقشه و اندازه گیری دقیق دارد.تمامی این عوامل کنارهم بر روی قیمت تمام شده ی این محصول موثر هستند.

هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای قوسی

نرده شیشه ای یک حفاظ مدرن

شیشه به دلیل خاصیت شفاف بودن،امروزه یک وسیله ی پرکاربرد در طراحی و دیزاین داخلی و خارجی ساختمان ها به شمار می آید. نرده شیشه ای نوعی حفاظ شیشه ای می باشد ، که در صنعت ساختمان رو به افزایش است و جایگزین خوبی برای نرده های فلزی شده است .چون مشکلاتی را که نرده های فلزی داشتند را برطرف کرده است ،از این رو با استقبال بیشتری رو به رو شده است. اغلب افراد از حفاظ شیشه سکوریت با نام نرده شیشه ای یاد می کنند به همین دلیل سعی می کنیم تا شما را با انواع نرده سکوریت و استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم .جنس نرده شیشه ای از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت می باشد.ضخامت و رنگ شیشه ها نیز با توجه به کارایی در ساختمان متفاوت می باشد. همان طور که از نام حفاظ شیشه ای پیداست معمولا به عنوان محافظ در فضاهایی که در ارتفاع هستند مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو ایمنی و استحکام در این نوع حفاظ اهمیت بالایی دارد. 

نرده ای شیشه ای شرکت درتیس

انواع حفاظ شیشه سکوریت


حفاظ های شیشه ای با توجه به شیوه ی اجرایی به چند مدل مختلف تقسیم بندی می شود، هریک از این مدل ها یراق آلات مخصوص به خود را دارد و با توجه به شرایط حاضر در محل اجرای پروژه می توان از این مدل ها استفاده کرد.


هندریل شیشه ای اکسپوز ( روکار )

هندریل شیشه ای  دفنی ( توکار )
هندریل شیشه ای اسپیگوت ( خود ایستا )
هندریل شیشه ای فیکس پوینت

هندریل شیشه ای قوسی
هندریل شیشه ای costomize

نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای دفنی


در این حالت پایه درون زمین کار گذاشته می شود و به صورت پنهان می باشد و شیشه نمایان است.
نرده شیشه ای با پایه دفنی به صورت u channel آلومینیومی و فولادی ساخته می شود.در روش نرده شیشه ای دفنی یا توکار تمام پروفیل ها در زمین کار میشود.در نصب نرده شیشه ای دفنی متناسب با ضخامت شیشه در موقع اجرای کف سازی ریل مخصوصی گذاشته میشود سپس شیشه درون این ریل قرار داده می شود.در این روش چون هیچ گونه پروفیل و ریلی روی کار دیده نمی شود فضای دید بیشتری را به کاربر می دهد.حفاظ های شیشه ای دفنی برای تراس و وید که نمای ظاهری بسیار مهم است مناسب می باشد.

نرده شیشه ای برای ویلا

نرده شیشه‌ای اکسپوز


ترند هندریل شیشه ای در دو سال پیاپی ، نرده شیشه ای اکسپوز روکار بوده است. آلومینیوم به کار رفته در پایه ها از جنس بیلت فابریک با آلیاژ 6063 بوده و با دو حالت پوشش رنگ الکترواستاتیک ( با کالیت رنگ متنوع ) و پوشش رنگ آنادایز موجود می باشد.
یکی از معروف ترین پایه های آلومینیومی روکار ، پایه طرح BTS  می باشد.در نرده شیشه ای اکسپوز یا نرده شیشه ای روکار شیشه ها به صورت یکسره به یکدیگر متصل می شوند چون در نرده شیشه ای اکسپوز یا نرده شیشه ای یوچنل از پایه های بلند آلومینیومی استفاده نمی شود می تواند روش نصب مناسبی برای تراس ها می باشد چون مانعی در دید ایجاد نمی کند و میتوان از دیدن مناظر لذت کافی را برد. استحکام جانپناه شیشه ای را در حالت اکسپوز قطعه ای u شکل تامین می کند. این قطعه که عمدتا از جنس آلومینیوم می باشد هر چه بیشتر به کار برده شود مسلما  جانپناه شیشه ای محکمتری خواهیم داشت.به خصوص برای قسمت هایی که در ارتفاع هستند امنیت بیشتری را فراهم می کند.از این مدل می توان برای حفاظ شیشه ای تراس یا حفاظ شیشه ای بالکن استفاده کرد.

نرده شیشه ای دفنی-با روکش استیل-کیش

نرده شیشه ای فیکس پوینت


این حالت برای کارفرمایانی که سلیقه خاصی دارند بسیار توصیه می گردد. در نرده شیشه ای مدل پوینت گلس متریال اصلی یعنی شیشه سکوریت بیشتر دیده می شود.پوینت گلس ها یا همان بست های گرد دکمه ای ، در دو جنس آلومینیومی بیلت فابریک و استنلس استیل موجود می باشد.نرده شیشه ای فیکس پوینت  یکی از مدرن ترین روش های نصب نرده و حفاظ شیشه ای می باشد ، در نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت در محل اتصال شیشه  به بدنه سوراخکاری می شوند و قطعات نگهدارنده شیشه از طریق این سوراخها به بدنه جانبی متصل می گردند .نرده شیشه ای فیکس پوینت مناسب برای انواع راه پله ، تراس بالکن و حفاظ دور استخر می باشد.

نرده شیشه ای فیکس پوینت برای راه پله

از مدل های پرطرفدار نرده شیشه ایی می توان به نوع فیکس پوینت اشاره کرد.این مدل علاوه بر بالکن و تراس به عنوان حفاظ راه پله ها نیز بسیار رایج می باشد ، علت این محبوبیت می تواند پیوستگی و نداشتن مانع در مقابل دید کاربران باشد. قابل ذکر است که  می توان رنگ پوینت گلس ها را مطابق با دکوراسیون تغییر داد

نرده شیشه ای اسپیگات | اسپیگوت

در این نوع از حفاظ شیشه ای پنل های شیشه ای با فاصله ی کم از هم قرار می گیرند ، در این روش که نصب پایه ها به صورت روکار می باشد ، از پایه هایی از جنس فولاد و یا استیل ضد زنگ استفاده می شود ، تا مقاومت کافی در برابر رطوبت داشته باشند .  این پایه ها به صورت گرد و یا مستطیلی و در ارتفاع 12 تا 15 سانتی متر موجود می باشند 

نرده شیشه ای اسپیگوت معمولا برای پروژه هایی که زمان کافی ندارند بسیار مناسب می باشد چراکه نصب راحت و سریعی دارند و نیاز به تخریب و آهن کشی نمی باشد از این نوع نرده شیشه ایی معمولا به عنوان حفاظ شیشه ای استخر همراه با یک درب لولایی استفاده می شود.

نرده شیشه ای استخر

نرده شیشه ای با پایه شخصی ساز costomize


با توجه به اینکه گروه صنعتی درتیس ، یک شرکت تولیدی، بازرگانی می باشد امکان تولید و اجرای انواع پایه های آلومینیومی و فولادی انحصارا برای پروژه شما را دارد.شرکت درتیس قابلیت اجرای انواع نرده های شیشه ای را در بالکن،تراس،دور استخر،راه پله به صورت مسطح یا قوسی دارد.از آنجاییکه نرده شیشه ای یک وسیله ی حفاظتی بخصوص در فضاهایی با ارتفاع بالا می باشد،بهتر است این کار  به دست پیشکسوتان این حرفه سپرده شود تا با خیالی راحت و آسوده از اجرا و نصب کار خویش لذت و بهره ببرید.

حفاظ شیشه ای پله

نرده و حفاظ شیشه ای

نرده حفاظ شیشه ای مورد توجه بسیاری از کارفرمایان در عرصه ی صنعت ساختمان می باشد.استفاده از شیشه های نشکن در این سازه،هرگونه نگرانی بابت ایمنی را برطرف کرده است و همین موضوع باعث شده تا طرفداران بیشتری پیدا کند. همچنین حفاظ شیشه سکوریت به خاطر افزایش چشم اندازی که شیشه ایجاد می کند،کارفرمایان را مجاب می کند تا در فضای داخلی وخارجی ساختمان از حفاظ های شیشه ای بیشتر بهره ببرند تا حفاظ های فلزی.امروزه حفاظ های شیشه ای در قسمتهای مختلف ساختمان نظیر نرده شیشه ای بالکن،نرده شیشه ای تراس،نرده شیشه ای دور استخر،حفاظ شیشه ای پنجره ، کاربرد دارد.

مدل نرده دور استخر

مزایای حفاظ شیشه ای

– اجرای حفاظ شیشه‌ای به صورت یکپارچه صورت می‌گیرد بنابراین در حفاظ شیشه‌ای تراس خطراتی از قبیل گیر کردن سر یا دست کودک  و یا خطر پرت شدن از لای نرده‌ها در این مورد منتفی است.
– درمورد حفاظ شیشه ای بالکن زنگ زدگی، فرسودگی و پوسیدگی وجود ندارد، ضمن این که شکل اجرای نرده شیشه‌ای مانع می‌شود که کودک یا حیوان خانگی به راحتی بتواند از آن بالا برود.
– مراحل نصب حفاظ های شیشه‌ای نیز ایمنی بالایی دارد. اتصال دهنده‌ها بسیار قوی و ایمن هستند.
– شیشه‌های به کار رفته به عنوان حفاظ شیشه‌ای دارای مقاومت چند برابری نسبت به شیشه‌های معمولی هستند، ضمن این که استفاده از شیشه لمینت در این زمینه می‌تواند ایمنی را به شدت افزایش دهد.

-نظافت حفاظ شیشه ای بسیار راحت است

– طول عمر بسیار بالایی دارد

– نیاز به تعمیرات و نگهداری به صورت ماهانه ندارد

از حفاظ شیشه ای پله به منظور پرت شدن افراد در کنار پله ها استفاده می شود . حفاظ شیشه ای پله می تواند به دو صورت شیبدار و قوسی طراحی شود ، در هر دو نوع نیاز به اندازه گیری دقبق و نصب اصولی و صحیح می باشد ، همچنین می توان مطابق با شرایط نحل نصب از انواع پایه های نرده شیشه ای برای این کار استفاده کرد.

 قیمت حفاظ شیشه ای


قیمت حفاظ شیشه‌ای بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت محافظ شیشه‌ای مقدار شیشه‌ای است که باید در اجرا استفاده شود.
– نکته مهم بعدی در قیمتگذاری حفاظ های شیشه‌ای توجه به کیفیت و نوع شیشه به کار رفته در اجرا است.
– نوع یراق آلات و اتصالات نیز در قیمت حفاظ شیشه‌ سکوریت تعیین کننده هستند.
قیمت حفاظ شیشه ایی براساس متر مربع محاسبه می‌شود. بنابراین هرچه متراژ محل اجرای کار بیشتر باشد مطمئنا هزینه بیشتری باید پرداخت شود.ضمن اینکه به میزانی که پروژه شخصی سازی شود قیمت تمام شده ی کار نیز بالاتر می رود.

ارتباط با واحد فروش

 


34 30 11 44 021


562 572 1 0912

نرده شیشه ای توکار

شرکت مجری حفاظ شیشه ای


استفاده از حفاظ شیشه سکوریت برای ساختمان‌های مدرن با توجه به کاربرد وسیعی که در نمای داخل و خارج از ساختمان دارد یک انتخاب مناسب خواهد بود، ضمن این که شرایط و هزینه نگهداری آن نیز بسیار کمتر از سایر مدل‌های سنتی است. برای اجرای این کار فقط کافی است با یکی از انواع شرکت حفاظ شیشه تماس حاصل نموده و مراحل نصب و اجرای کار را به آنها بسپارید.شرکت درتیس یکی از برترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی مشاوره،طراحی،نصب واجرای انواع هندریل و نرده شیشه ای می باشد لذا جهت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در قسمت فروش در ارتباط باشید

هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای

سوالات متداول

حفاظ های شیشه ای در چه قسمت هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

به طور کلی حفاظ در مکان هایی که نیاز به امنیت دارند تا خطر جانی برای کسی ایجاد نکند و یا به صورت پرتگاه می باشد وامکان سقوط افراد و اشیا وجود داشته باشد مورد نیاز می باشد از جمله ی این اماکن می توان به بالکن ، تراس ، راه پله ، روف گاردن و دور استخرها اشاره کرد.

برای حفاظ های شیشه سکوریت از چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

برای حفاظ ها باید از شیشه های استفاده شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه و تغییرات دمایی داشته باشد ، شیشه های سکوریت و لمینت بسیار مستحکم هستند و مقاومت بالایی دارند به همین دلیل می توان از این شیشه ها در حفاظ ها استفاده کرد البته بنا به سلیقه ی کارفرما می توان نوع رنگی ، مات و یا طرح دار را نیز انتخاب کرد.

آیا حفاظ های شیشه ای ایمن هستند؟

وقتی اسم شیشه در میان باشد ناخودآگاه ذهن به سمت شکنندگی و ایمنی کم شیشه منحرف می‌شود اما باید بدانید که حفاظ های شیشه ای بسیار مقاومتر از جنس‌های دیگر نرده هستند. ایمنی آنها بسیار بالا است ضمن این که از روش‌های مختلفی برای بالاتر بردن ضریب ایمنی شیشه سکوریت استفاده می‌شود.

نمونه کارها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم