محصولات شیشه ای

محصولات شیشه ای یکی از خدماتی است که شرکت درتیس ارائه می دهد.تمامی محصولات شیشه ای از جنس شیشه ی سکوریت شده در ضخامت های مختلف می باشد.شیشه های سکوریت را می توان مطابق با سلیقه های کارفرما در رنگ های سفارشی برای پروژه های خاص اجرا کرد.از آنجاییکه امروزه شیشه و کاربرد آن در صنعت ساختمان و معماری افزایش یافته و مورد استقبال افراد واقع شده است ، شرکت درتیس که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی ارائه ی محصولات شیشه ای می باشد بر آن شده تا نیاز کارفرمایان را برآورده کند و تمامی محصولاتی که از جنس شیشه ی سکوریت و یا لمینت می باشد را با بهترین کیفیت ممکن اجرا کند.در ادامه شما می توانید این محصولات را مشاهده نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر بر روی آن کلیک فرمایید و به صفحه ی اختصاصی محصول هدایت شوید و عکس و فیلم های مربوط به محصول را دیدن فرمایید و در صورت داشتن هرگونه ابهام با کارشناسان ما در درتیس تماس حاصل فرمایید.

محصولات شیشه ای

انواع محصولات شیشه ای ساختمانی

امروزه با توجه به پیشرفت در معماری ، اغلب کارفرمایان سعی دارند تا از متریال نوین در صنعت ساختمان سازی بهره ببرند، یکی از متریال شیشه سکوریت می باشد که علاوه بر جدید بودن ، جلوه ی بصری خوبی در دید بیننده نیز ایجاد می کند هم چنین امکان بازیافت آن نیز می باشد و به محیط زیست آسیبی نمی زند.شرکت درتیس به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در ارائه ی محصولات شیشه ای ساختمانی قادر به ساخت و تولید انواع محصولات شیشه ای مربوط به حوزه ی صنعت ساختمان می باشد. در ادامه به برخی از این محصولات اشاره خواهیم کرد:

انواع محصولات شیشه ای ساختمانی

برای دریافت لیست قیمت ، مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از پرمصرف ترین محصولات شیشه ای ساختمانی، نصب درب اتوماتیک شیشه ای می باشد، البته اغلب ارگان ها و مراکزی که تردد افراد در آن جا زیاد است خواهان استفاده از محصول پرکاربرد می باشند. درب اتوماتیک شیشه ای مدل های متنوعی دارد که با توجه به نوع کاربری ، عرض ورودی و نمای ساختمان می توان از یکی از مدل ها استفاده کرد. 

درب های اتومات به صورت خودکار باز و بسته می شوند و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شوند، امنیت بالایی دارند و باعث سهولت در رفت و آمد می شوند.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

درب اتوماتیک در تهرانپارس

پارتیشن شیشه ای

محصول پرطرفدار شیشه ای دیگر که این روزهای به شدت ترند شده است ، پارتیشن شیشه ای می باشد.استفاده از پارتیشن شیشه ای نیز اغلب مورد استفاده ی اداره های می باشد.فضای اداره ها نیازمند اتاقک های مجزایی می باشد که هر کارمند بتواند علاوه بر حریم خصوصی ، به نحو احسن کارهایش را انجام دهد.این شرایط با نصب پارتیشن شیشه ای که هم جدید است ، هم زیبا و هم مقرون به صرفه ایجاد می شود. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به شرایط پروژه می توان از یکی از مدل ها استفاده کرد.

پارتیشن های شیشه ای در منازل نیز کاربری دارند ، از پارتیشن بندی شیشه ای می توان برای تفکیک و جداسازی در سرویس های بهداشتی استفاده کرد. استفاده از این روش یکی از جدیدترین شیوه ها در دیزاین حمام و دست شویی می باشد

پارتیشن های شیشه ای به منظور جداسازی و تفکیک محیط کاربری دارند، هر مکانی که نیاز به تقسیم بندی داشته باشد می توان از این دیوارهای شیشه ای استفاده نمود.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

پارتیشن شیشه ای

نرده شیشه ای

این روزها ظاهر و نمای ساختمان یکی از فاکتورهایی می باشد که اغلب افراد به آن توجه ویژه ای می کنند. امروزه به علت زندگی آپارتمان نشینی تنها راه ارتباطی افراد داخل خانه با بیرون بالکن و تراس می باشد.بالکن ها در ارتفاع قرار دارند و برای حفاظت نیاز به نرده دارند. نرده شیشه ای یکی از نوین ترین روش هایی است که برای حفاظت از بالکن استفاده می شود.چرا که نمای جذابی به ساختمان می دهد و ایمنی بالایی نیز دارد.خراب نمی شود و با هر نوع اب و هوایی سازگاری دارد.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند، که با توجه به محل پروژه می توان از یک از مدل ها استفاده کرد.نرده های شیشه ای علاوه بر بالکن برای راه پله ، دور استخر و روف گاردن و یا به طور کلی هر مکانی که نیاز به گارد و محافظ دارد نیز کاربری دارد. 

نرده های شیشه ای جهت حفاظت از جان افراد در مکان هایی که حالت پرتگاه دارند نصب می شوند بنابراین نصب آنها حتما باید توسط افراد متخصص این حوزه صورت گیرد.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

نرده شیشه ای

شیشه بالکن

برخی از افراد که دارای فرزند خردسال و یا سالمند در خانه هستند ، با وجود ایمنی نرده های شیشه ای ، ترجیح می دهند جهت ایمنی بیشتر از شیشه بالکن استفاد کنند. شیشه بالکن سازه ای است که تا سقف کشیده می شود و بالکن را محصور می نماید.بدین ترتیب فضایی برای آویزان شدن باقی نمیماند.شیشه بالکن به دو صورت ثابت و تاشو نصب می شود. مدل ثابت اغلب مناسب افرادی است که قصد اضافه کردن فضای بالکن را به خانه ی خود دارند چرا که شیشه ها قابلیت باز شدن ندارند. اما در مدل تاشو پنل های شیشه ای در صورت نیاز باز می شوند و کنار گذاشته می شوند.تا بتوان از هوای مطبوع بیرون استفاده نمود.توجه فرمائید به علت استفاده از یراق آلات بیشتر و همچنین زمان بیشتر در مدل تاشو، قیمت نوع شیشه بالکن جمع شو نسبت به نوع ثابت بیشتر خواهد بود.

اجرای شیشه بالکن باید توسط افراد متخصص صورت گیرد چرا که در صورت اجرای ناصحیح علاوه بر ناایمنی، منجر به هزینه ی دوباره برای کارفرما نیز می شود.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

شیشه بالکن

حمام شیشه ای

حتما شما نیز با این مشکل مواجه شده اید که بعد از هربار استحمام مجبور به تمیز کردن کل فضای حمام شده باشید. معماران برای رفاه حال کاربران ، جلوگیری از  هدر رفت منابع ارزشمندی همچون اب و جلوه ی بصری از حمام های شیشه ای استفاده می کنند.

استفاده از پنل های شیشه ای در حمام می تواند تنها به صورت شیشه حمام و یا به صورت باکس حمام مستر همراه با درب باشد.این موضوع سلیقه ای و با توجه به نیاز کاربر تعیین می شود

استفاده از حمام شیشه ای تنها مخصوص حمام های بزرگ نمی باشد، کافی است جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جدا کردن حمام از توالت با شیشه

کف شیشه ای

تصور قدم زدن بر روی زمین که کفپوش آن از شیشه باشد هم ترسناک است هم لذت بخش.اما اصلا جای نگرانی است، کفپوش های شیشه ای از شیشه های لمینتی ساخته می شوند که مقاومت بالایی دارند . معمولا از کفپوش های شیشه ای برای قسمتی از کف خانه استفاده می شود و برای زیر شیشه از وسایل تزئینی استفاده می شود.

علاوه بر کفپوش ، امروزه استفاده از شیشه جهت کف پله نیز بسیار ترند شده است ، برای کف پله ها از یک لایه ی بسیار نازک سندبلاست جهت جلوگیری از لیز خوردن استفاده می شود که قابل روئیت نمی باشد.

اجرای کف شیشه ای در بالکن ، تراس ، پذیرایی ، نمایشگاه ، تالار و … قابل اجرا می باشد.جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

کف شیشه ای

سقف شیشه ای

در مقابل کف شیشه ای ، سقف شیشه ای قرا می گیرد، در برخی از پروژه ها، ساخت کف برای یک مکان ، نقش سقف طبقه ی پائین را دارد.سقف شیشه ای به دو صورت ثابت و متحرک قابل اجرا می باشد.سقف ثابت صرفا جهت دیدن مناظر از پشت شیشه را فراهم می کند اما در صورت استفاده از سقف متحرک شیشه ای شما می توانید در صورت نیاز از هوای بیرون نیز بهره مند شوید.

از سقف شیشه ای برای بالکن ، تراس ، پاسیو ، حیاط خلوت و..استفاده می شود .جهت دیدن نمونه کارهای اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

سقف شیشه
[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم