نرده شیشه ای costomize

در طول سال ها تجربه کاری تیم فروش شرکت درتیس ، گاها با مشتریانی برخورد داشتیم که بسیار خاص پسند بودند و تک تک اجزای ساختمان و ویلای خویش را با توجه به سلیقه و علایق خود طراحی کرده و ساخته اند.
از این رو شرکت درتیس ، اقدام به طراحی ، ساخت و اجرای نرده شیشه ای شخصی سازی شده ( customize ) شده نموده است.

نرده شیشه ای دارای پایه هایی به شکل ، فیکس پوینت ، اسپیگات ، اکسپوز و دفنی می باشند.در صورتیکه کارفرما خارج از این پایه ها سفارش داشته باشد جزو نرده های سفارشی محسوب می شود.این نوع نرده ها کاملا سفارشی و شخصی سازی شده هستند و مشتری می تواند طرح، رنگ، شکل و اندازه نرده را بر اساس سلیقه خود انتخاب کند.

مشخصات فنی نرده مثل ارتفاع، ضخامت شیشه، فاصله میان شیشه ها و جنس پروفیل ها نیز قابل سفارشی سازی است.

نرده شیشه ای سفارشی

انواع پایه های هندریل شیشه ای شخصی سازی شده:


می توان پایه های این مدل از نرده شیشه ای خاص را در کارگاه ساخت . هم با توجه به پرتابل بودن وسایل مورد نیاز جهت برش ، خم ، جوشکاری و … مراحل ساخت این مدل از پایه های هندریل شیشه ای را در محل پروژه به شرط فراهم بودن موارد آغاز کرد.

طراحی پایه های هندریل شیشه ای اکسپوز (نرده شیشه ای روکار) ، مطابق با سلیقه کارفرما انجام می شود.برای ساخت از فولاد ، استیل با رنگ و ضخامت های مختلف می توان استفاده کرد.نام دیگر نرده شیشه ای شخصی سازی شده ، نرده شیشه ای فریم دار نیز می باشد.

نرده شیشه ای سفارشی

شیشه مناسب جهت نرده شیشه ای شخصی ساز شده


برای هندریل شیشه ای با پایه اکسپوز فولادی یا استیل customize شده ، از شیشه سکوریت سوپر کلیر با ضخامت 10 میلی متر، 8 و یا 6 میلی متر می توان استفاده کرد.

شیشه های استفاده شده برای نرده های شیشه ای توسط شرکت درتیس ، همگی از جام خام سوپرکلیر کارخانه اردکان می باشد. شیشه ها بسیار شفاف ، کریستالی با درصد سکوریت بالا و برش master cnc  می باشد . برش فول اتوماتیک بدون دخالت دست موجب می گردد که دیاموند اطراف شیشه ها بسیار ظریف ، با کیفیت ، جذاب گردد به گونه ای که نیاز به استفاده از دستک و کاور برای روی نرده شیشه ای نمی باشد.

همچنین برای نرده شیشه ای با پایه شخصی سازی شده می توان از شیشه لمینت شده نیز استفاده کرد.
دولایه شیشه سکوریت سوپرکلیر به واسطه طلق های وارداتی و ضخامت های مختلف ( با توجه به نوع کاربری هندریل شیشه ای ) به یکدیگر متصل شده و شیشه مقاوم در برابر شکست یا شیشه نشکن را می سازند.

نرده شیشه ای اختصاصی

مزیت استفاده از نرده شیشه ای فریم دار :

انتخاب رنگ مشکی پروفیل برای دور شیشه ها و قاب دور نرده شیشه ای و ترکیب آن با رنگ خنثی و شفاف شیشه ، بسیار هوشمندانه است و جذابیت بصری تراس ، پلکان شما را صد چندان می کند.داشتن قاب دور برای نرده شیشه ای ، حس امنیت بیشتری را به انسان القا می کند.نرده شیشه ای خاص و چشم نوازی خواهید داشت.

با انتخاب نرده شیشه ای با پایه شخصی سازی شده ، خیال خودتان را در خصوص اجرا و یکپارچه بودن مدل هندریل در سطح صاف ، شیبدار راحت می کنید.انواع نرده شیشه ای اکسپوز با پایه فولادی ، استیل و customize شده انتخاب مناسبی برای تراس ، بالکن ، دور استخر ، سطح صاف می باشد.

نرده شیشه ای با پایه شخصی

برای دریافت لیست قیمت ، مشاوره ی رایگان و یا بازدید از محل پروژه در کمتر از 24 ساعت لطفا فرم زیر را  تکمیل نمایید

نرده شیشه ای فریم دار

کلام آخر

 

نرده های شیشه ای سفارشی گزینه بسیار خوبی برای افرادی هستند که می خواهند طراحی منحصر به فرد و شخصی سازی شده ای داشته باشند. گاها شرایطی ایجاد می شود که کارفرما نمی تواند از پایه های رایج نرده شیشه ای استفاده نماید مثلا عرض کم در راه پله و یا برای افزایش امنیت در راه پله و بالکن.

در این نوع نرده ها، مشتری می تواند انتخاب های زیادی مثل طرح، الگو، رنگ، ارتفاع، جنس و ضخامت شیشه، نوع و جنس پایه ها و قطعات فلزی، نوع اتصالات و غیره را بر اساس نیازهای شخصی انجام دهد.

شرکت های تولیدکننده نرده های شیشه ای همچون درتیس بر اساس همین سفارش شخصی، نرده را طراحی و تولید می کنند. البته نکته مهم انتخاب سازنده معتبر و با تجربه است تا کیفیت محصول نهایی تضمین شود.توجه فرمائید معمولا قیمت نرده های شیشه ای شخصی سازی شده نسبت به سایر پایه ها به علت شرایط ساخت و نصب بالاتر می باشد

 

[elfsight_whatsapp_chat id="9"]
تماس مستقیم